دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های موبایل

دانستنی هایی درباره موبایل

 وضعیت فوق العاده


شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب این که این شماره حتی زمانی که صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.
حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز می توانید با شماره 112 تماس حاصل نمایید.


 آیا تا به حال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟ آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. 

یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آن را نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید.


چهارم قدرت باتری مخفی شده
در نظر بگیرید باتری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازی مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باتری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامی که موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد.

منبع:http://mytasnim.blogfa.com/

تست خودشناسی- برای زندگی مشترک

تست خودشناسی

  

تست خود شناسی برای زندگی مشترک

 

با پاسخ دادن به این پرسش ها، درخواهید یافت که اعتقادات و باورهای بنیادی تان در رابطه با یک ارتباط عمیق و ریشه دار چیست. هنگام پاسخ دادن به این پرسش ها، اولین فکری که به ذهنتان می رسد، در نظر بگیرید و براساس آن به این سؤالات پاسخ دهید :
1ـ به نظر شما، بهترین شیوه برای این که اطمینان یابید که طرف مقابل تان کاملاً برازنده و مناسب حال شما است. چیست؟الف ـ این که خواسته ها و سلایق تان در زندگی، عیناً مثل هم هستند.
ب ـ این که شما در این ارتباط، همیشه شاد و راضی هستید و هیچ اختلاف نظر و مشکلی بین تان وجود ندارد.
ج ـ این که به اتفاق هم با مشکلات مواجه می شوید و مبارزه می کنید و روز به روز بیشتر به یکدیگر نزدیک می شوید.
د ـ این که والدین و خانواده تان، او را تأیید می کنند.
2ـ به نظر شما. زوج ها از چه طریق قادرند به بهترین نحو، مشکلات و مسایل مهم زندگی مشترکشان را حل و برطرف کنند؟الف ـ این که ابتدا مشخص کنند که چه کسی در اشتباه است و حق با کدام یک است.
ب ـ حتی درصورتی ناراحتی و نارضایتی شدید، بایستی مدام و همواره در مورد آن ها با یکدیگر صحبت و تبادل نظر کنند.
ج ـ آن ها را به حال خود رها کنند و منتظر بمانند تا اوضاع خود به خود بهبود یابد.
د ـ تمام حواس و توجه خود را روی آن ها متمرکز کنند و گوش دل و جان به حرف ها و پیشنهادهای یکدیگر بدهند.
3ـ واژه ماه عسل دوره و مرحله ای از زندگی مشترک زوج ها محسوب می شود که:الف ـ باعث می شود اطمینان پیدا کنیم که همسرمان کاملاً برازنده و مناسب حال ما است.
ب ـ فرصتی در اختیارمان قرار می دهد تا دریابیم که آینده زندگی مشترکمان به چه شکلی پیش خواهد رفت.
ج ـ تا حدی مسخره و بچه گانه است و نمی توانیم طی آن دوره زندگی طبیعی خودمان را ادامه دهیم.
د ـ اگر واقعاً همسرمان نیمه گمشده و برازنده ما باشد، این دوره می تواند تا ابد به همان شکل ادامه داشته باشد.
4ـ درزندگی مشترک زوج ها، ممکن است تفاوت ها، اختلاف نظرها و مشکلاتی قد علم کنند. این ها:الف ـ نمایانگر و علامتی دال بر این حقیقت هستند که لازم است تغییر و تحولاتی در همسرتان به وجود آورید.
ب ـ دلایل و عللی هستند که باعث می شوند گذشت و سازش خود را به یکدیگر نشان دهید و در جهت بهبود ارتباطتان بیشتر بکوشید.
ج ـ به منزله علایم هشدار دهنده ای هستند که ثابت می کنند همسرتان مناسب حال و برازنده شما نیست و به دردتان نمی خورد.
د ـ به منزله علایم و نشانه هایی هستند که به ما می گویند زمان آن فرا رسیده است که چیزهایی جدیدی یاد بگیریم و به مرحله رشد و شکوفایی دست پیدا کنیم.
5ـ زوج هایی که همیشه رضایت خاطر، خرسندی، خشنودی و شادمانی شان را با یکدیگر تقسیم می کنند با زوج هایی متفاوت هستند که دائماً ابراز نارضایتی و ناراحتی می کنند و دلشان با یکدیگر نیست. به نظر شما، تفاوت اصلی آن ها در چیست؟
الف ـ زوج های گروه اول، هرگز عصبانی نمی شوند، جروبحث به راه نمی اندازند و دعوا مرافعه نمی کنند و همواره خونسردی و آرامش خود را حفظ می کنند و خویشتن دار هستند.
ب ـ زوج های گروه اول به خراب شدن اوضاع دامن نمی زنند و در واقع در زندگی شان، موش نمی دوانند.
ج ـ زوج های گروه اول مسایل و مشکلات، تفاوت ها و اختلاف نظرهای کمتری دارند، در نتیجه بیشتر فرصت پیدا می کنند که به یکدیگر برسند و از زندگی شان لذت واقعی ببرند.
دـ زوج های گروه اول، برای حل و رفع مسایل و مشکلات موجود در زندگی مشترکشان، از ابزار، تجهیزات، شگرد ها، راهکارها و تدابیر زیرکانه تر و بهتری برخوردارند.

 *****

 نتیجه آزمون
سؤال 1: الف 3 امتیاز، ب 2 امتیاز، ج 4 امتیاز و د 1 امتیاز
سؤال 2: الف 3 امتیاز، ب 2 امتیاز، ج 1 امتیاز و د 4 امتیاز
سؤال 3: الف 2 امتیاز، ب 4 امتیاز، ج 1 امتیاز و د 3 امتیاز
سؤال 4: الف 2 امتیاز، ب 3 امتیاز، ج 1 امتیاز و د 4 امتیاز
سؤال 5: الف 2امتیاز، ب 3 امتیاز، ج 1 امتیاز و د 4 امتیاز

اگر امتیازتان بین 17 تا 20 است: به شما تبریک می گوییم! شما به خوبی از نقاط ضعف و قوت شخصیت خودتان آگاهید و معنا و مفهم واقعی زندگی مشترک و همسرداری را کاملاً و به خوبی درک کرده اید. شما می دانید که هر ارتباط مشترکی، از فراز و نشیب های خاصی برخوردار است و قادرید خودتان را با آن ها هماهنگ و سازگار کنید و مشکلات و موانع را از سر راه بردارید. در هنگام مواجهه با یک اختلاف نظر یا اختلاف سلیقه با همسرتان، ابتدا خود را به جای او می گذارید و از دریچه دید او به مسایل می نگرید، اشتباهات خود را به راحتی می پذیرید و در صورت لزوم حاضرید مصالحه و گذشت کنید. قطعاً با این روحیه ایثار و همدلی که شما دارید، حتی قادرید کوه را از جای خود بلند کنید و از یک زندگی مشترک پر از صلح و صفا و آرامش برخوردار باشید.

اگر امتیازتان بین 13 تا 16 است: شما از روحیه ای فداکار و ایثارگر برخوردارید، ولی مایلید همسرتان نیز، به موقع، شما را درک کند و از خودگذشتگی نشان دهد. ممکن است، در هنگام مواجهه با مشکلات، ابتدا، کمی خودتان را ببازید و دچار حالت سردرگمی و بلاتکلیفی شوید، ولی خیلی زود به خودتان می آیید و اوضاع را به بهترین نحو، سروسامان می دهید. متأسفانه، در هنگام پذیرفتن اشتباهات و خطاهایتان، کمی سرسخت و لجوجانه عمل می کنید، ولی با کمی تأمل و سبک و سنگین کردن جوانب امر، قادرید به راهکارهایی مناسب دست یابید و بر موانع و مشکلات فایق آیید.

اگر امتیازتان بین 9 تا 12 است: شما فردی سرسخت و خود رأی هستید و بر اعتقادات و باورهای ریشه دار و عمیق تان به شدت اصرار می ورزید و مایلید آن ها را در زندگی مشترکتان اعمال کنید. این به شرطی خوب است که ابتدا، بتوانید به تفاهمی با همسرتان در این زمینه، دست یابید و بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکتان و شناخت هر چه بیشتر با یکدیگر، با هم فکری همسرتان آن ها را با در نظر گرفتن وضعیت ارتباطتتان، به کار گیرید. متأسفانه در هنگام مواجهه با مشکلات و موانع، به سرعت دست و پایتان را گم می کنید و قادر نیستید بدون گرفتن کمک فکری از اطرافیانتان به رفع و حل آن ها بپردازید.
بهتر است در این طور مواقع، ابتدا به غور و بررسی پیرامون مشکل پیش آمده بپردازید و با گرفتن کمک فکری و معنوی از همسرتان، بدون دخالت دادن اطرافیان، مشکلات را حل کنید.

اگر امتیازتان بین 5 تا 8 است: ابتدا باید به این سؤال پاسخ دهید: آیا معنا و مفهوم واقعی زندگی مشترک و ارتباط دوجانبه را به درستی درک کرده اید؟ اگر پاسخ تان به این سؤال منفی است (که حتماً همین طور است، چون امتیازات شما نمایانگر آن است) قبل از تصمیم گیری برای ازدواج، بایستی به زندگی مشترک آرام و پر از تفاهم زوج های اطرافتان دقیق شوید و راهکارهای مدبرانه آن ها را فرا بگیرید. متأسفانه، از قدرت تصمیم گیری بالایی برخوردار نیستید و حرف های دیگران به سرعت و به سهولت رویتان اثر می کنند، بدون این که پیرامون آن ها بیندیشید و بعد از کمی جرح و تعدیل در آن ها، اقدام کنید. زندگی مشترک به سان خیابانی دو طرفه است که باید حق و حقوق طرفین در آن، به طور یکسان و مساوی رعایت شود، وگرنه مشکلات و موانعی بر سر راهتان قد علم می کنند که حل و رفع آن ها غیر ممکن است.

 

 متبع : Takbarg.ir

تست روانشناسی / چقدر اسیر احساسات هستید؟

تست روانشناسی  
 چقدر اسیر احساسات هستید؟ 
 
 

http://amalzone.files.wordpress.com/2008/03/42-16834996.jpg

به ده سوال زیر پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید.

سوالات تست

۱) هنگامی که غمگین و ناراحت هستید آیا می توانید علت ناراحتی خود را بیابید ؟

همیشه : ۴ امتیاز  بیشتر اوقات : ۳ امتیاز  گاهی اوقات: ۲ امتیاز  به ندرت :۱ امتیاز

۲) هر چند وقت چیزهایی را خریداری می کنید، ولی واقعا نمی توانید از پس هزینه آن برآیید؟

همیشه : ۱امتیاز  بیشتر اوقات : ۲ امتیاز  به ندرت : ۳ امتیاز  هرگز : ۴ امتیاز

۳) آیا شده که حرفی بزنید و بعد از گفتن آن پشیمان شده باشید؟

اغلب : ۱ امتیاز  گاهی : ۲ امتیاز  خیلی کم : ۴ امتیاز  هیچ وقت : ۳ امتیاز

۴) وقتی کسی شما را عصبانی کند، شما چه می کنید ؟

با عصبانیت در مقابل او می ایستید : ۲ امتیاز - به هیچ کس هیچ حرفی نمی زنید : ۱ امتیاز

همه جا از او شکایت می کنید : ۳ امتیاز - به صورت آرام مساله را حل می کنید : ۴ امتیاز

۵) معمولا چه مدت طول می کشد که به خواب بروید ؟

تا به رختخواب می روید می خوابید : ۳ امتیاز - ۲۰ دقیقه طول می کشد که بخوابید : ۴ امتیاز

خواب راحت ندارید و مدام پهلو به پهلو می شوید : ۱ امتیاز - یک ساعت یا بیشتر : ۲ امتیاز

۶) معمولا در چه شرایطی به خود اجازه می دهید که گریه کنید ؟

وقتی ناراحتم و فقط افراد نزدیک حضور دارند : ۳ امتیاز - هر زمان که نیاز به گریه دارم : ۴ امتیاز

هر کاری می کنم تا گریه نکنم : ۱ امتیاز - وقتی که تنها می شوم : ۲ امتیاز

۷) آیا دوستانی خوب و صمیمی دارید ؟

جمع صمیمی از دوستان دارم : ۴ امتیاز - با افراد کمی صمیمی هستم : ۳ امتیاز

به سختی می توانم ارتباط برقرار کنم : ۲ امتیاز-  نیاز به کسی ندارم : ۱ امتیاز

 ۸) تا چه حد به توانایی ها و استعدادهایتان اطمینان دارید ؟

خیلی زیاد : ۴ امتیاز - زیاد : ۳ امتیاز - کم : ۲ امتیاز - هرگز : ۱ امتیاز

۹) چه چیزی باعث رضایت در شما و ایجاد انگیزه بیشتر در کارهایتان است ؟

تحسین و تشویق دیگران : ۳ امتیاز-  احساس درونی تان : ۴ امتیاز

ترس از شکست : ۲ امتیاز - زنده ماندن و حفظ حیات : ۱ امتیاز

۱۰) از نظر شما شادی و خوشبختی هر کس بر پایه چیست ؟

راه و روشی است که در زندگی پیش می گیرد : ۴ امتیاز-  اقتصاد جامعه : ۳ امتیاز

اصولی که از کودکی با آن تربیت می شود : ۲ امتیاز - شانس و اقبال فرد : ۱ امتیاز

امتیازات را با هم جمع کرده و نتیجه تست تان را مشاهده نمایید:

امتیاز بین ۳۲ تا ۴۰

در این صورت باید به شما تبریک گفت

شما از لحاظ روحی و عاطفی در سلامت کامل هستید و باید به خودتان افتخار کنید.

شما توانسته اید با احساسات خود ارتباط خوبی برقرار کنید

امتیاز بین ۲۴ تا ۳۲

لازم است تا در شیوه زندگی خود کمی تجدید نظر کنید.

شرایط روحی شما به طرز نابسامانی در حالت نوسان است و اگر به همین روش پیش بروید،

از لحاظ سلامت روحی دچار مشکل خواهید شد.

شاید یافتن یک شغل جدید و یا حتی مشاوره کار مفید باشد ، به هر حال شما اغلب

به خودتان اطمینان کامل دارید و برخی مواقع قادر هستید تا با احساسات خود به خوبی کنار بیایید.

امتیاز کمتر از ۲۴

به شما توصیه می شود که جدی تر به فکر سلامت روحی خود باشید.

از کمک های حرفه ای در این راه استفاده نمایید.

ممکن است که مشکلاتی در زندگی خود داشته باشید و نیاز به حل آن باشید.

برای دستیابی به آرامش و سلامت فکری خود راه حل مناسبی برای مشکلات تان بیابید.

منبع:http://www.lab-khand.com/?p=490

پنجاه نکته درباره فروش آسان

 پنجاه نکته آسان بفروشید

1.       فرآیند بازاریابی و فروش همچون رشد یک نهال آرام و همیشگی است. روشی تحت عنوان فروش برق آسا نداریم. موارد استثنا و فروش های شانسی را جزئی از فرآیند فروش به حساب نیاوریم.

2.       مشخصات محصول برای مشتری مهم نیست؛ بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود، اهمیت دارد.  آن ها را توضیح دهید.  مشتری هنگام خرید تلویزیون مارک آن را خریداری نمی کند ،بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و ... را می خرد.

3.       مطمئن باشید از مشتری عاقل‌تر نیستید؛ پس بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه عاقلانه و از بالا به پایین در هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش.

4.       دانش و اطلاعات خود را به رخ مشتری نکشید و فقط سؤالات او را پاسخ دهید.

5.       در مورد فروش های مهم سعی نکنید در ملاقات اول قرارداد ببندید. قرارداد در ملاقات های بعدی محکم‌تر و منطقی‌تر خواهد بود ؛چراکه فرصت بیشتری به خود و مشتری جهت بررسی نیازها و رفع آن داده‌اید. ملاقات اول را به شنیدن خواسته ها و نیازهای مشتری اختصاص دهید.

6.       برای محصولات خود کاربردهای تازه تعریف کنید، این یعنی جلوگیری از هزینه سنگین تغییر خط تولید یا کاهش آن.

7.       روش های فروش برای محصولات متفاوت یکی نیستند، تفاوت ها را هوشمندانه ببینید و متفاوت با آن به تدوین و انتخاب روش بپردازید. مزیت استحکام یا ایمنی در یک اسباب بازی با یک ظرف آشپزخانه متفاوت است.  

8.       فرآیند فروش میدان مبارزه نیست که فقط شما از آن پیروز خارج شوید . دو طرف پیروز یعنی فروش پایدار. پس به توافقی دست یابید که منافع دو طرف در آن لحاظ شده باشد. در غیر این صورت منتظر نقص قرارداد و مشکلات بعدی باشید.

9.       هنر خوب شنیدن را بیاموزید. هوشمندانه شنیدن شرط اول فروش صحیح و موفق است. بی صبرانه منتظر رسیدن نوبتتان جهت ایراد سخنرانی غرا و دلنشین در مورد محصول یا قابلیت های خودتان نباشید.

10.   سعی نکنید پیشاپیش جواب سوالات احتمالی مشتری را بدهید. حتی بهتر است جواب سوالات را به بررسی بیشتر موکول نمایید. البته به کندذهنی و نادانی نیز تظاهر نکنید.

11.   هر شغلی آفتی دارد . آفت فروش هم عجله است و غرور. عجله برای عقد قرارداد و غرور برای اولین موفقیت ها.

12.   بر خلاف دیگران توصیه می کنم تا می توانید به مشتری اعتماد کنید و البته جایی که ارزش اعتماد شما حفظ شود تفاوت زیرکی را با ترس دریابید.

13.   فروش لذت بخش است و شما هنگامی طعم این شادی راخواهید چشید که خرید از شما نیز شادی بخش باشد. آنگاه این فرآیند ادامه می یابد.

14.   مسن تر ها روش های مدرن فروش را زیر سوال می‌برند و جوان ترها و تحصیل کرده‌ها عملکرد بازاریان سنتی را به باد انتقاد می‌گیرند ؛ امّا الفبای فروش یکی است  و اولین حرف آن رضایت مشتری است.

15.   در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می‌کنید، تقلید نکنید ، هرگز تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟

16.   برای فروش موفق بدقولی ممنوع، انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل سفارش ها یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.

17.   محصولات خود را بی عیب و نقص معرفی نکنید چراکه واقعاً این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است؛ پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی محصول بپردازید.

18.   اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعیین کنید. و بدین ترتیب ارزشی را که برای گفته های جلسه اوّل قائل شده اید، نشان دهید.

19.   در فروش های انبوه که امکان ملاقات حضوری وجود ندارد، آمار و ارقام بخش مالی را به تنهایی ملاک شناخت نیازهای بازار قرار ندهید. نظرسنجی ها، کسب اطلاعات به طور ناشناس، بررسی روند گذشته فروش و ... را به عنوان ابزاری برای همگام شدن با نیازهای بازار مورد استفاده قرار دهید.

20.   تفاوت بین نیاز و خواسته بسیار ظریف است . هوشمندانه آن را تشخیص دهید و فراموش نکنید برای رفع نیاز حاضر به قرض کرئن هم هستید، ولی خواسته هزینه ای تجملی است که اگر نیازها رفع شده باشد، قابل اجرا می‌باشد.

21.   با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغات مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیاز آن ها تبدیل کنید.

22.   از پیشنهاد 23 تعجب نکنید؛ چراکه عیب گرفتن از هر چیزی آسان ترین کارهاست و از عهده هر کسی بر می‌آید.

23.   نقص کوچکی را پیشاپیش بپذیرید تا از عیبجویی‌های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص  صادقانه بکوشید. ضمن آن که با این روش همدردی مخاطب را نیز جلب نموده و او را با خود همراه ساخته اید.

24.   در مورد خودتان هم همین طور: از صداقت و درستی خود نگویید، کمتر باور می کنند.

25.   در تبلیغ و اعلان برای محصول از کیفیت برتر ، عالی و . . . صحبت نکنید. خیلی تکراری شده، به جای آن یک ویژگی متفاوت را که در ذهن ها می‌ماند عنوان کنید.

26.   تفاوت ها در ذهن‌ها می‌ماند، نه برتری‌ها. ضمن آن که برتری ها نقض شدنی است ،ولی تفاوت ها این طور نیست.

27.   قسمتی از بازار را که برای عموم هم شناخته شده و جذاب است ،هدف قرار دهید، نه همه بازار را، مطمئن باشید در صورت موفقیت در آن قسمت پیروزی در دیگر قسمت ها نیز از آنِ شما خواهد بود.

28.   اگر می خواهید دارای کسب و کار موفق و روبه‌ رشدی باشید و نام تجاری اتان یکه تاز بازار شود، باید یا رهبر بازار باشید، یا نفر دوم آن . بقیه نام ها در ذهن نمی‌ماند.

29.   اگر می‌خواهید رهبر بازار باشید ،باید در رشته‌ای (تخصصی یا ارائه خدمتی) اولین باشید.

30.   اگر همه رتبه‌های اول را دیگران قبضه کرده‌اند، موضوع جدیدی را پیشنهاد کنید که رتبه اول آن مال شما باشد.

31.   اول بودن در ارائه هر محصول یا خدمتی را بدون پشتوانه مالی آغاز نکنید؛ چراکه پول تنها امکان رواج یک ایده جدید در بازار است. نبوغ شما هر چه باشد، برای ترویج و گسترش به پول نیاز دارد.

32.   اول بودنی را انتخاب کنید که مطلوب و مقبول بازار باشد و هر اول بودنی به موفقیت منتهی نمی شود.

33.   شعار «همیشه حق با مشتری است» را شنیده‌اید؛ لطفاً آن را باور کنید. چون جرأت کرده و در این بازار ما را برای خرید انتخاب نموده است.

34.   پیرو پیشنهاد 35 یادآور می‌شوم بحث و جدل و اثبات حقانیت در هر شرایطی نادرست و اشتباهی جبران ناپذیر است و در مذاکرات فروش یعنی پایان همه چیز.

35.   در تبلیغات خود ذهن ها را هدف قرار دهید. شما هنگامی به نتیجه می رسید که نام یا علامت مورد نظر خود را در ذهن ها ماندگار کنید و نه ویترین ها و تابلوهای درخشان خیابان.

36.         دستکاری ذهن ها ممنوع: اگر کلمه‌ای یا علامت تجاری را برای یک محصول خاص جا انداخته‌اید، از آن کلمه برای محصولاتی متفاوت استفاده نکنید. رشته‌های متفاوت نام‌ها و علائم متفاوت می‌خواهد.

37.   تخصصی تولید کنید و تخصصی بفروشید. آچار فرانسه نباشید که فقط به درد پیچ‌های دم دست و پیش‌پا افتاده بخورید . هنگامی که سعی می‌کنید برای همه مفید باشید، نهایتاً به درد هیچ کس نمی‌خورید.

38.   مردم باید شما را با مهارت و تجربه‌ای خاص بشناسند؛ آن را هوشمندانه انتخاب کنید و به مردم معرفی کنید.

39.   به موج ها و مدها تکیه نکنید فروش فصلی وحراجی ... انتخاب شایسته کسی که می‌خواهد بماند نمی‌باشد. اعتبار خود را با روش هایی از این دست خدشه دار نکنید.

40.   فروش را با برنامه ریزی آغاز کنید، ولی در همان مرحله برنامه‌ریزی درجا نزنید، با اجرای چند برنامه فروش و کسب آشنایی لازم روند فروش را متناسب با بازار موجود، امکانات مالی و دانش به کار رفته در آن تدوین کنید.

41.   به دنبال ایجاد روند برای فروش باشید . اگر عمر موج ها یک ماه باشد ، عمر برنامه ریزی 6 ماه تا یک سال و عمر روند فروش 5 تا  10 سال است.

42.   خیلی به خودتان سخت نگیرید . با زور زدن و غصه خوردن فروش افزایش نمی‌یابد. کارها با آرامش پیش می‌رود و آرامش با عدم تلاش اضافی به‌دست می‌آید.

43.   تفاوت بین فعالیت و عمل را دریابید. عمل یعنی اقدامی به موقع ، زمانی که نیاز است ولی فعالیت چنین نیست ،وقتی عمل را انتخاب می‌کنید، در دریای پرتلاطم بازار دست و پا نمی زنید، غوطه‌ور ( شناور ) می شوید.

44.   با عدم فعالیت اضافی انرژی خود را برای مقاطع حساس و شکار لحظه ها حفظ کنید.

45.   برای کارکنانتان مدیر و برای مشتریانتان رهبر باشید.

46.   به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی رو کنید که در قبال آن چیزی گرفته باشید.

47.   برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید.و برای خلاقیت فقط کافی است در عین آرامش هوشمندانه ببینید و بشنوید.

48.   به هر دلیل اگر بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.

49.   Shape up or Ship out


منبع:http://indirectlybanoye.mihanblog.com/

کشف راه حل مکعب روبیک

کشف راه‌ حل مکعب روبیک

  

  راسخون:دانشمندان پس از صرف سال‌ها زمان در نهایت توانستند عدد نهایی پازل مکعب روبیک را کشف کنند ؛ عددی که تعداد حرکات کافی برای حل این پازل را بیان می‌کند.

جهان با نفسی حبس شده برای سه دهه در انتظار چنین روزی بود، روزی که در نهایت گروهی از مهندسان، دانشگاهیان و شیفتگان ریاضی بتوانند عددی را کشف کنند که زندگی، جهان و مهم‌تر از همه راه حل مکعب روبیک را توضیح دهد.

  این رقم عدد 20 است، حداکثر تعداد حرکاتی که برای حل کردن این پازل به آن نیاز است. کشف و حل این عدد جادویی 35 واحد پردازشگر و سال‌ها زمان و انرژی انسانی را صرف کرده است.

 به دلیل 42,252,003,274,489,856,000 موقعیت حرکتی ممکنی که در مکعب‌های روبیک وجود دارد، رایانه‌ها در نهایت توانستند این الگوریتم جادویی را شکسته و آن را حل کنند.

 پژوهشگران ابتدا تمامی حرکات ممکن روی این مکعب را کنار یکدیگر قرار دادند؛ سپس با حذف تعدادی از موقعیت‌های حرکتی متقارن حرکات ممکن و کاربردی را به جا گذاشتند.

 بر اساس گزارش پاپ ساینس، سپس پژوهشگران با کمک الگوریتم‌های رایانه‌ای موفق به حل کردن تمامی موقعیت‌های حرکتی ممکن در این پازل شدند. عدد 20 به مدت یک دهه آستانه پایین محدودیت حرکت‌های ممکن در پازل مکعب روبیک بوده است؛ اما دانشمندان در نهایت توانستند آن را به عنوان مرز بالای محدودیت عدد قطعی این پازل اعلام کنند. 

منبع:http://mgily.blogfa.com/post-113.aspx