دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

خشکی چشم را جدی بگیرید

خشکی چشم را جدی بگیرید

امروزه خشکی چشم یکی از شایع ترین علت های مراجعه افراد به درمانگاه چشم پزشکی است. اغلب این مراجعه کنندگان را افراد بالای 55 سال، افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند یا کسانی که به طور مداوم با کامپیوتر سروکار دارند و افرادی که در آب و هوای خشک زندگی می کنند، تشکیل می دهند.

خشکی چشم استفاده از کنتاکت لنز را مشکل یا غیرممکن می سازد. با کمال تعجب، زیاد شدن اشک هم ممکن است یکی از عوارض چشم خشک باشد.

ادامه مطلب ...

هشـت اصـل برای یک زنـدگی عـالی

هشـت اصـل برای یک زنـدگی عـالی


1. صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.

2. در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.

3. هیچ گاه در گره زدن طناب پاره شده دوستی تعلل به خرج ندهید، گاهی اوقات غرور بی جا سبب می شود که حتی همسران خوب توجهی به گسستگی ریسمان بین خود ننمایند. مطمئن باشید گره زدن به خاطر کمتر نمودن طول طناب، نزدیکی را بیشتر می کند.

4. آنتن های ذهن تان را تنها به سوی ایستگاه هایی تنظیم کنید که شبانه روز امواج مثبت پخش می کند، کاری کنید که کارکنان ایستگاه های منفی از شدت بیکاری اخراج شوند.

5. دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز. فکر نمی کنید حتی تصور اقیانوس هم احساسی از عظمت و پهناوری را در دل ایجاد کند؟ آن ها که دل هایشان مرداب است، با کوچک ترین حادثه ای به تلاطم می افتد، برعکس کسانی که شدیدترین گرداب ها و جریان های حوادث هم آرامش شان را بر هم نخواهد زد.

6. سعی کنید قلبی مقاوم داشته باشید، قلبی که مقابل گرم و سرد حوادث و ضربه های عاطفی همچون ظروف چینی با اندک ضربه ای خرد نشود.

7. تجربه های تلخ و شیرین زندگی را مانند یک درس فهمیدنی بدانید و نه حفظ کردنی، چرا که مطالب حفظ شده پس از مدت زمانی در ذهن پاک می شوند.

8. همواره مصمم باشید تا با استفاده از جلا دهنده هایی همچون دعا و نیایش روح و روانتان را پاکی و طراوت بخشید.

منبع:پرشین استار

بازاریابی یا کلاهبرداری

: بازاریابی یا کلاهبرداری

حتما این روزها تبلیغات گسترده همراه اول در ماه مبارک را از رسانه ها شنیده اید 5+55

 "پیام کوتاه می  آید و تلویزیون هم تبلیغ می کند که  با همراه اول ، 5 دقیقه صحبت کنید و هزینه بپردازید، 55 دقیقه رایگان هدیه بگیرید.!

 اما هیچ کجا  اشاره هم نمی کند که ...

وقتی شما عضو طرح شدید، حتی چند ثانیه  هم صحبت کنید، 5 دقیقه کم می شود !!...""

 این یعنی دقیقا مصداق مدرن از :

 " غش در معامله" از نظر حقوق اسلامی و "کلاه برداری" به زبان خودمانی !

 در میان تمام روش هایی که این مدت  در روش های بازاریابی غیر اخلاقی شناسایی کرده ام، این نوع روش غیر اخلاقی آن هم توسط سازمانی  با  این حجم  فعالیت  و تراکنش مالی با این برند معروف و معتبر واقعا ویژه و نگران کننده بود .

 درست است که بازار رقابت ، همه ی سازمان ها را دیر یا زود وادار به نو آوری در ارائه خدمات و محصولات و روش های بازاریابی می کند . اما نو آوری با زیر پا گذاشتن حقوق مشتریان تفاوت بسیار زیادی دارد.

 حتی در کشورهایی که ما از رعایت اصول اخلاقی از سوی آن ها چندان مطمئن نیستیم، رعایت حقوق مشتریان یکی از مواردی است که به هیچ بهانه ای قابل تخطی نیست و عواقب قانونی سختی دارد .

 مساله اینجا این ست که این بار یک شرکت کوچک گمنام با یک آگهی کوچک و غیر رسمی اقدام به بازاریابی غیر اخلاقی و در نتیجه کلاه برداری نکرده است ، یک شرکت بزرگ و کاملا رسمی و با استفاده از رسانه ی ملی با آسودگی خاطر حقوق مشتریان خود را به بازی گرفته است !!

تنها عکسی که روح المپیک را نشان می دهد

تنها عکسی که روح المپیک را نشان می دهد

مشرق: پایگاه خبری هافینگتون پست نوشت: ابتدا جک مور از تارنمای بازفید تصویر باروفس آمریکایی و حریف ایرانی وی گودرزی را بعد از پیروزی و تصاحب مدال طلا در حالی که یکدیگر را بغل کرده اند، ارسال کرد.

 تنها عکسی که روح المپیک را نشان میدهد

باروفس با شکست گودرزی در رقابت های کشتی آزاد المپیک مدال طلا گرفت.

به گفته مور بعد از این مسابقه وبرگزاری مراسم اهدای مدال باروفس این عکس را در شبکه اجتماعی اینترنتی قرار داد.

وی نوشت: چه کسی می گوید، ایران و آمریکا با هم کنار نمی آیند؟ شاید من باید رییس جمهور می شدم.

قبل از مسابقه امید زیادی به زورآزمایی ایران و آمریکا بر روی تشک کشتی وجود داشت.

بنیامین واینتال ازنیویورک دیلی نیوز، می نویسد، اگر چه کشتی غالبا با سبعیت ورزش های رزمی مرتبط شناخته شده، اما پیش بینی رفتار و واکنش حریف در واقع یک کار علمی است. مشخصه کشتی سطح بالا غالبا صبر هوشمندانه و هجومی است.

 تنها عکسی که روح المپیک را نشان میدهد

مهربانی باروفس و گودرزی بعد از مسابقه نشان داد المپیک جایی برای گردهم آمدن ملت ها کنار هم است.

المپیک تنهاکسب مدال طلا نیست، بلکه گردهم آمدن ملت ها درصلح برای انجام رقابت های دوستانه است.

هیثر رید استاد و رییس کرسی فلسفه در دانشکده مورنینگ ساید گفت: مفهوم مهم اخلاقی بازی های المپیک در اصطلاح یونان باستان کمال نامیده می شود که به معنای پرهیزکاری یا فضیلت است.این مفهوم در مورد تلاش برای بهترین بودن به عنوان یک انسان است.

وی گفت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک بخشی از این بازی های باستانی است. مشعل بازی ها در زمان و مکان خاصی روشن می شود . براین اساس ما باید در مورد توانایی هایمان به عنوان یک انسان و آنچه که می توانیم به عنوان یک جهان باشیم، فکر کنیم.

 

منبع : سیمرغ

بازنشر : ایران گراند

چند ترفند خانه داری

چند ترفند خانه داری

برای درخشندگی مو

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/63002730088818625596.jpg

یک قاشق سرکه به موهای خود زده، سپس آب بکشید.

ادامه مطلب ...