دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

مثبت اندیش باشید !!!!!

مثبت اندیش باشید !!!!!

شما با کلام خود می توانید روند حوادث را تغییر دهید. آیا هیچ وقت به این موضوع فکر کرده اید که ارادهٔ شما، تولید کننده افکارتان است نه اتفاقات روزمره. افکار و تصاویر ذهنی خود را کنترل کنید و اراده خود را بر آن ها تحمیل کنید. هرگز اجازه ندهید فردی یا موضوعی افکار شما را دستخوش نوسان کند یا تصویر ذهنی نامطلوبی برای شما بسازد. به جای تصاویر درهم و منفی، تصاویری زیبا از ذهنتان بسازید آن گاه خواهید دید که ذهن شما چه پیشگوی قابلی است.

آینده را تصاویر ذهنی انسان می سازد

وقتی به چیزی فکر می کنید، در واقع برایش کارت دعوت می فرستید. آیا هرگز برایتان پیش آمده که به دوستی که مدت ها از او بی خبر بوده اید، فکر کنید و او ناگهان پس از سال ها، به شما تلفن بزند؟ آیا می دانید این اتفاق چگونه رخ می دهد؟ فکر شما امواجی تولید می کند که باعث جذب ذهن و فکر دوست شما می شود و او با شما تماس می گیرد. در مورد آینده نیز همین قانون صدق می کند. وقتی شما شرایطی را برای آینده در نظر می گیرید و به آن فکر می کنید، امکان وقوع آن را به طرز چشم گیری قطعی می کنید.

تصاویر ذهنی شما، به سوی شما باز می گردند.

زندگی مانند آینه ای است که همیشه تصویر ذهن خودتان را منعکس می کند. افراد مثبت، مهربان، شاد و باگذشت، دنیا را مانند خودشان شاد و دلنشین می بینند و افراد منفی، غمگین، ناراضی و کینه جو تصاویر سخت و تاریکی در آن خواهند دید.

همیشه انتظار بهترین رویدادها را داشته باشید

امیدوار باشید ( امید، همان ایمان است ) امید یکی از زیباترین وجوه ذهن شماست و ناامیدی بدترین جنبه آن است. هنگامی که از رویدادی ناامید می شوید، در واقع درهای ارتباط خود را با خداوند می بندید، در حالی که وقتی به آینده امیدوارید و دعا می کنید، رحمت خداوند را به سوی خود می کشید.

اگر می خواهید در این آینه کروی، آنچه به سویتان می آید، زیبا و شادی بخش باشد، همان طور بیندیشید

اگر انتظارات منفی و بدبینانه داشته باشید، به طرف بدبختی و اتفاقات نامطلوب خواهید رفت؛ ولی اگر انتظار بهترین ها را داشته باشید و ذهن خود را مملو از تصاویر و اتفاقات مثبت و زیبا از آینده کنید، برای شما همان اتفاق مثبت رخ خواهد داد.

ناامیدی دیواری است محکم، که پشت آن یک پرتگاه است

امید جاده ای است روشن که به مقصود نهایی، منتهی می شود.

دربارهٔ آینده صحبت کنید. سعی کنید در استفاده از کلمات، آن هایی را انتخاب کنید که در آن علامتی از تحقق آرزوهای شما وجود داشته باشد. سعی کنید قالب های فکری نادرست کلمات منفی را درون خود ویران کنید و هنگام سخن گفتن از قدرت نفوذ کلام خود، نهایت بهره را ببرید. با کلمات امیدوار کننده، در خود شور و شوق ایجاد کنید. شما هم حتماً در اطراف خود به افرادی برخورد کرده اید که معروف به منفی بافی هستند؟ آیا هرگز دقت کرده اید که همین افراد تا چه میزان ( نسبت به دیگران ) بیشتر دچار بد شانسی و بد بیاری می شوند؟ فکر می کنید علت چیست؟ مسلماً علت این امر، منفی بافی درونی خود آن هاست. در گذشته وقتی قصد انجام کاری را داشتند، می گفتند: نفوس بد نزنید یا نفوس خوب بزنید. این اصطلاح نیر دقیقاً به همین اصل باز می گردد که شما با کلام خود می توانید روند حوادث را تغییر دهید.

۸ اشتباه رایج درباره چین و چروک‌‌ صورت

۸ اشتباه رایج درباره چین و چروک‌‌ صورت

اولا) کـه افـزایـش سن فقط یکی از علل چین و چروک  صورت است

ثانیا) که می شود جلویش را گرفت یا لااقل می شود سرعتش را کم کرد. چطور؟ با همین توصیه های ساده: ضد آفتاب بزنید؛ از مواجهه طولانی با نور خورشید پرهیز کنید؛ دور سـولاریـوم و حـمـام آفـتـاب خـط بـکشید؛ موقع صحبت کردن حتی الامکان فرم صورتتان را تغییر ندهید؛ از سیگار و هوای آلوده بـپـرهـیـزیـد؛ مـرطـوب  کننده بزنید و حتی المقدور هوای محل کار و زندگی تان را مرطوب نگه دارید.

پوست تو خشک است؛ پس صورتت زودتر چین می افتد

چـیـن و چـروک  در پـوسـت هـای خـشـک، نـمـایان تر است؛ فقط همین! معنایش این نیست که خشکی پوست،  عامل چین و چروک است. چین و چروک  ۲ عامل اصلی دارد:  آفتاب و افزایش سن.

وقـتـی هـوا ابـری است؛ دیگر ضرورتی ندارد ضدآفتاب بزنیم! ضـــرورت دارد؛ حــتـــی در هـــوای ابـــری! بـیــن۶۰ تــا۸۰ درصــد از پـرتـو هـای خـورشـیـد قـادرنـد از لایـه هـای ابـر بـگـذرند و به بدن یک شناگر در عمق ۳۰ سانتی متری آب یک استخر برسند.

برو سولاریوم؛ پوستت جوان می شود!

بـرعـکـس! مـتـخصصان پوست می گویند روند پیری پوست در نـوجـوانانی که زیاد سولاریوم می روند، تقریبا از ۲۰ سالگی شروع می شود و طوری پیشرفت می کند که پوستشان در ۴۰ سالگی شبیه پوست یک فرد ۷۰ ساله می شود. دلیلش هم روشن است: استفاده از اشعه فرابنفش در این دستگاه ها بسیار متداول است و این باعث شکست رشته های کلاژن و الاستین پوست می شود و نتیجه اش (در دراز مدت) می شود چین و چروک پوست.

شیرینی بخور؛ پوستت شاداب می شود!

برعکس! مواد قندی، دشمن پوستند؛ دشمن رشته های کلاژن و الاسـتـیـن کـه وظـیـفه شان تامین طراوت و انعطاف پذیری پوست اســت. مــولـکــول هــای مــواد قـنــدی بــاعـث مـی شـونـد ایـن رشـتـه هـا، خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری شان را از دست بدهند و کم کم ســر و کـلـه چـیـن و چـروک هـا پـیـدا مـی  شـود. شـاهـدش هـم ایـن  کـه دیابتی ها زودتر از سایرین دچار پیری پوست می شوند.

چین و چروک صورت فقط یک علت دارد: پیری!

چین های صورت معمولا از حدود ۳۰ سالگی ظاهر می شوند و با گذشت هر دهه از عمر، بین ۶ تا ۱۰ درصد از ضخامت پوست کم می شود و طبیعتا چروکیدگی پوست، نمایان تر می شود؛ اما افزایش سـن فـقـط یـکـی از عـلـل چین و چروک  صورت است. پای عوامل دیگری هم در میان است: نور خورشید، ژنتیک، حرکات ارادی و غـیـرارادی پوست مانند خنده، گریه، اخم و امثالهم. آن هایی که زیاد چهره  در هم می کشند یا زیاد می خندند و آن هایی که روی صورتشان می خوابند، چهره شان بیشتر در معرض چین و چروک  است.

چین و چروک  صورت فقط یک چاره دارد: ماساژ پوست و ورزش  ویژه عضلات صورت!

نه! با این کار نه تنها اوضاع را بهتر نمی کنید، بلکه اوضاع برخی چین و چروک ها را بدتر هم می کنید؛  مثلا چین اخم از آن چین  هایی اسـت کـه در اثـر انقباض و حالت گرفتن عضلات صورت تشدید می شود

ایـن کـه مـی گـویـنـد سـیـگـار  پـوسـت را پـیر می کند؛

از آن حرف های مبالغه آمیز درباره سیگار است! هـیـچ مـبـالـغـه ای در کـار نـیـسـت! سـیـگـار موجب آسیب گسترده رادیکال های آزاد می شود و پیری زودرس می آورد. سیگار موجب گـسـتـرش خطوط دور لب می شود و حتی قرار گرفتن در معرض دود سیگار هم منجر به افزایش فعالیت رادیکال های آزاد سمی در پوست می شود و آسیب های گسترده پوستی به همراه می آورد.

 

آیا کارت من هم هک شده است؟+لینک جستجو

آیا کارت من هم هک شده است؟+لینک جستجو

فارس:اخیرا خبر هک شدن حساب کاربری ۳ میلیون کارت مشتریان بانکی کشور در فضای مجازی منتشر شده است.

این اطلاعات که در وبلاگ عامل اصلی این حمله هکری منتشر شده متعلق به فردی است که خود را «خ. ز. ف» نامیده و به گفته وی ظاهراً پیش از این سرقت اطلاعات مذکور را به مدیران عامل بانک ها اطلاع داده است.

برای این که کارت بانکی خود را در بین بیش از سه میلیون کارت قرار گرفته در سایت پیدا کنید، می توانید از لینک http: //ircard. blogspot. de استفاده کنید.

اما پیش از این جست وجو موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

۱- عدم وجود کارت بانکی شما در بین کارت های این سایت به معنی در خطر نبودن آن نیست.

۲- این سایت تنها حاوی بخشی از کارت ها آن هم در سال های ۸۷ تا ۸۹ استفاده شده، می باشد.

۳- بانک ها موظف به شناسایی اطلاعات سایر کارت های استفاده شده هستند و ابطال آن ها به عهده خود بانک ها می باشد. البته اگر حفاظت از حساب های مشتریان برایشان مهم باشد.

۴- اطلاع رسانی به سایر هموطنان و ثبت شماره کارت و رمز برای کنترل در این سایت قبل از تحویل آن به بانک صادر کننده تنها راه اطمینان هموطنان به این ادعا و اثبات کذب بودن ادعاهای دیگر می باشد.

۵- در هر صفحه از اطلاعات کارت ها تقریبا ۳۰۰۰۰ کارت گنجانده شده است؛ لذا شاید باز کردن صفحات در سرعت پایین و با استفاده از فیلترشکن کمی زمان بر باشد.

از چه سنی می توانیم گوش نوزاد را سوراخ کنیم؟

از چه سنی می توانیم گوش نوزاد را سوراخ کنیم؟

مجله آمریکایی مراقبت بالینی از پوست طی یک مطالعه ای که انجام داده، اظهار کرد که 20 درصد سوراخ هایی که در بدن ایجاد می شود مثل سوراخ گوش می تواند عامل سرایت عفونت باشد . حفره های اضافی که در پوست ایجاد می شود، می توانند آلودگی را از طریق پوست به داخل بدن منتقل کنند یا حتی به افراد دیگر سرایت دهند .

سوراخ کردن گوش در فرهنگ های مختلف از محبوبیت متفاوتی برخوردار است و خوشبختانه احتمال دیده شدن عفونت در آن زیاد است . این مجله در توصیه ای به والدین نوشت :

  سوراخ کردن گوش نوزادان حداقل تا 6 ماهگی ایده مناسبی نیست؛ چرا که سیستم ایمنی بدن نوزاد تا این زمان هنوز به صورت کامل مجهز نشده و احتمال دارد نتواند با عفونت احتمالی سوراخ کردن گوش مبارزه کند .

باید بدانید احتمال عفونت در قسمت انتهایی لاله گوش کمتر از بقیه نواحی خصوصا غضروف ناحیه بالای گوش است . حتی بسیاری از والدین تمایل به انجام این کار را در خانه دارند که باید بگوییم بهتر است اجازه دهید این کار در مراکز درمانی انجام شود .

در حقیقت از میان سوراخ هایی که در بدن ایجاد می شود ، سوراخ کردن زبان به احتمال کمتری با عفونت مواجه می شود؛ چرا که با حفاظت و شستشوی مداوم بزاق دهان مواجه است .

سوراخ کردن شکم هم می تواند واقعا دردسر ساز شده و تا چندین هفته بهبودی نیابد . گوشواره ها هم می توانند عامل انتقال عفونت و باکتری های مفید به بدن شوند . گوشواره ها را در هر جایی قرار ندهید و هر بار که می خواهید از آن ها استفاده کنید بکوشید آن را ضد عفونی کنید .

رابطه جالب شخصیت شما با انگشتان دستتان

بندهای انگشت هر کدام نشانه‌هایی از شخصیت شماست، کافی است به بلندی آن‌ها توجه کنید

رابطه جالب شخصیت شما با انگشتان دستتان

آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده‌اید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید.


آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده‌اید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید. به‌نظر می‌رسد همین خطوط مختلف موجود روی انگشتان دست که  آن‌ها را به بندهای مختلف طبقه‌بندی می‌کند، نقش مهمی در شخصیت ما ایفا می‌کند. درحالی‌که ما فکر می‌کنیم این خطوط نمی‌تواند تفاوت چندانی بین افراد مختلف داشته باشد. بلندی و کوتاهی هر کدام از  آن‌ها پیامی از درون به شما ابلاغ می‌کند؛ پیامی که می‌تواند در شناخت بهتر شما از خودتان و حتی بررسی آنچه در آن استعداد دارید، موثر باشد. به نخستین نگاه سریع و حس خود اعتماد کنید. بندها به ما می‌گویند که آیا ما فردی روشنفکر و پیرو عمل هستیم یا فردی فیزیکی؟ در این شماره قرار است نگاهی عمیق بر انگشتان خود داشته باشید.
ادامه مطلب ...