دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

من یک خلاق هستم! (15)

من یک خلاق هستم! (15)

 
 
برترین ها: خلاقیت؛ یک ویژگی ذاتی است که در همه انسان ها وجود دارد و فقط میزانش در افراد مختلف متفاوت است. به کسانی که به اتفاقات و اشیای اطراف خود با نگاهی متفاوت می نگرند و با استفاده از ذکاوت ذاتی و تلاش، سعی در تسهیل انجام کارهای مختلف در زندگی برای خود و اطرافیان هستند، خلاق می گویند. حالا یا با ابداع یک وسیله و یا پیدا کردن یک روش جدید. این خلّاقیت فقط برای تسهیل کار ها نیست و میتواند برای هر عمل خوشایند دیگری مثل زیباتر کردن محیط، ایجاد جذابیت در کارهای روزمره و... باشد.
 
در این سری مطالب جدیدمان قصد داریم به سراغ خلّاق های سرتاسر دنیا و خلّاقیّت ساده شان برویم، شاید این خلّاقیت برای شما هم جالب و کاربردی باشد و یا باعث جرقّه خوردن یک ایده و روشن شدن موتور خلّاقیت شما بشود!

مثل همیشه منتظر نظریات سازنده و کاربردی شما عزیزان هستیم.
 
************
از حالت چهره این «تنبل» معلوم است از حمام چایی حسابی خوشش آمده است.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
کیسه های بسته بندی جالب به شکل شیشه های قدیمی مامان بزرگ ها.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
یک جا کلیدی فوق العاده کاربردی برای کسانی که دسته کلیدشان مثل یه معادله انتگرال است.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 

 
دیگر با دستتان از شیشه خیارشور در نیاورید.
 
من یک خلاق هستم! (15) 
 
 
قدیم چاقو ها هم ابهتی داشتند!
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
بدون دردسر و ریخت و پاش برای خود گوشت سرخ شده ورقه ای آماده کنید.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
تمساح مشغول مطالعه است، مزاحمش نشوید.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
 خیار نوار کن برای تزئین سالادها و غذاها.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 

 
این هم یک نوع خاک انداز است، البته از نوع شکلاتی اش!
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
دستکش ضد برش انگشتان برای نو عروس ها و  پسرهای مجرد کم تجربه.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
وقتی سر از جایی رد میشه، ولی جاهای دیگه رد نمیشه.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
این آدمک جان خود را برای این که قلم شما به زمین نیفتد، فدا می کند.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 

 
بهترین وسیله برای تمیز کردن کیبورد شما.
 
من یک خلاق هستم! (15) 
 
 
این انبر از این که باعث می شود دست شما نسوزد، بسیار خوشحال است.
 
 من یک خلاق هستم! (15)
 
 
به این شکل بشقاب های خود را آپشن دار کنید!
 
 من یک خلاق هستم! (15)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد