دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

هر ایگویی که در دیگران می بینید، در شما نیز وجود دارد!!!

هر ایگویی که در دیگران می بینید، در شما نیز وجود دارد!!!

تا زمانی که چیزی را در وجود خود نداشته باشیم، آن را در دیگران نیز نخواهیم دید. به همین خاطر تمام صفات منفی و بدی را که در دیگران می بینیم، به طور بالقوه در نهاد ما نیز وجود دارد. ولی به خاطر تحسین نفس و این که ما خود را بزرگ تر و مهم تر و عاقل تر از دیگران می پنداریم، تصور می کنیم که فلان ایگو یا صفات منفی را نداریم.

اتمی از جنس همان ایگویی که شما در دیگران می بینید، در وجود شما لانه کرده است. ممکن است شما اتم فضولی را در درون خود به صورت نهفته داشته باشید و از بودن آن کوچک ترین اطلاعی نداشته باشید. ولی اگر فضولی را در وجود دیگران و در اعمال و رفتار آن ها می بینید و این صفت در چشم شما به صورت برجسته ای نمود پیدا می کند، دلیلی بر وجود آن در درون و در ناخودآگاه شما می باشد و به کمک این روش، می توانید پلیدی های درون و ناخودآگاه خود را ببینید و کشف کنید.

اتم های همجنس در موقع ارتعاش، دامنه یکسانی برای فعالیت دارند و وقتی اتمی از جنس مشابه مرتعش می شود، در محدوده خود اتم های همجنس خود را به ارتعاش در می آورد. این ارتعاش باعث می شود حس آن اتم در درون ما به صورت گذرا و نهفته ای بیدار شود و ما آن را حس کنیم، هرچند که عمل مربوطه توسط اتم ما به وقوع نپیوسته باشد.

ما بدی های دیگران را بهتر و راحت تر و آسان تر از بدی های خودمان می بینیم و احساس می کنیم. چرا که خودمان را در هر زمینه ای بهتر و بالاتر از دیگران می پنداریم. این پندار کاذب، هم به صورت قابل توجهی می تواند جلوی پیشرفت درونی و معنوی ما را بگیرد و هم به صورتی مشهود می تواند ما را در مسیر درونی یاری کند. اگر ما صفت یا عمل بدی را در دیگران می بینیم و به نوعی انزجار خود را از انجام آن عمل توسط دیگران، در درون خودمان و گاهی نیز در بیرون نشان می دهیم، باید به دنبال ایگوی آن عمل مورد نظر در درون و در ناخودآگاه خود بگردیم. همه ما در ناخودآگاه خود به صورت یکسانی از ایگوها بهره مندیم، ولی ایگوی توجیه اجازه نمی دهد ما به بودن ایگوهای خود باور و یقین داشته باشیم. همیشه کار بد خودمان را توجیه می کنیم و از انجام عمل خودمان، هرچند عملی نادرست باشد، به نوعی حمایت درونی را انجام می دهیم تا عذاب وجدان نداشته باشیم.

اگر در رفتار و اعمال دیگران، ایگو یا صفتی منفی را می بینید که از آن خوش تان نمی آید، به دنبال آن در درون خود بگردید. شما آن ایگو را دارید. در لایه های عمیق تر درون تان به صورت نهفته وجود دارد. نور کانشسنس درونی خود را به سوی آن بگیرید تا به وسیله آن نور درونی، وجود ایگو مربوطه برایتان مشخص و مبرهن گردد. بعد از این که به وجود ایگو در درون تان اطلاع پیدا کردید، انرژی لازم معنوی و روحانی برای از بین بردن آن ایگو را بوجود آورید و بر ایگوی مورد نظر بیفکنید و بتابانید. انرژی را به سوی ایگوی مربوطه گسیل کنید تا از ناخودآگاه شما کنده شود و به لایه های بیرونی بیاید و نابود شود. از رب درونی و مادر الهی نیز بخواهید تا ایگوی مربوطه را در درون شما از بین ببرند یا به شما کمک کنند تا ایگوی مورد نظر را از بین ببرید.

اگر بر بدی ها و صفات منفی وجود خود آگاهی پیدا کنید، راحت تر می توانید آن ها را نابود نمایید. عدم آگاهی شما از صفات منفی درونی تان، شما را مجاب می کند که فلان ایگو را در وجود خود ندارید و این پندار کمال و بزرگی، شما را از شناخت خود باز می دارد. شما با لشگریانی از ایگوها در درون، خود را همانند فرشته ها تصور می کنید، در حالی که در اعمال و رفتار همانند شیاطین رفتار و عمل می کنید.

اگر بر بدی های خودتان آگاهی داشته باشید، راحت تر می توانید آن ها را از بین ببرید. اگر بدی دیگران را می بینید، مطمئن باشد آن بدی را در درون خود نیز دارید. آن ها را تک به تک بشناسید و از بین ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد