دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

تذکرات ضروری برای تلگرامی ها

تذکرات ضروری برای تلگرامی ها


دوستان توجه کنید

 تحت هیچ شرایطی روی لینک های ارسالی که آخرش botداره کلیک نکنید.

 روبات غیر اخلاقی به آیدی شما می چسبه و به تمام گروه هایی که عضو هستین، لینک غیر اخلاقی به نام شما ارسال میشه و آبرو ریزی میشه. حواستون کاملا باشه .
تو گروه هایی که عضو هستین، سریع انتشار بدین این مطلب رو.



قابل توجه : شناسایی جاسوس افزارها -معرفی و تشریح روبات های تلگرامی

روبات یک نرم افزار یا بدافزار با یک اکانت مجازی است که توسط کاربر به گروه ها اضافه می شود ؛این ها اگر در گروهی باشند و عضوی لینکی را در گروه معرفی کند ؛به طور مخفیانه به آن گروه لینک داده شده نیز نفوذ می کنند.
؛و یا ممکن است این روبات ها توسط کاربری به نام "ادمین تلگرام"که اصلا انسان نیست و یک برنامه نرم افزاری است به گروه ها اد شوند.
این روبات ها با فرستادن متن؛عکس؛فیلم و... که در حافظه آن ها لود شده اقدام به ارتباط با اعضاء گروه ها و نفوذ به گوشی هریک از اعضا کرده و در مقابل باخدماتی که به شما می دهند، از طریق سیستمی که برایشان تعریف شده، اطلاعات گوشی اعضاء را مخفیانه سرقت می کنند.

نحوه شناسایی روبات ها

١- در هر گروهی هستید، روی اسم گروه کلیک کنید؛در صورتی که اسم شما نفر اول نبود؛ اسم و یا اسامی که نفر اول هستند؛ روبات یا هکر هستند ؛باید به مدیر گروه اطلاع رسانی کنید تا آن ها را ریموو کند تا حذف شوند.

توجه : تا وقتی که آن ها در گروه هستند؛امکان سرقت اطلاعات تمام اعضاء آن گروه کاملا وجود دارد.

٢- در همان گروهی که هستید، در محل تایپ پیام، @را تایپ نمایید؛لیست تمام افراد که یوزر دارند خواهد آمد، این یوزرها اگر به bot ختم شوند، ربات هستند و مدیر یا ادمین می تواند آن ها را از گروه حذف کند؛لطفا حتما و به سرعت اقدام نمایید.

نکات مهم

١- روبات ها اکثرا در زمان آفلاین بودن مدیر گروه آنلاین اند .
 
٢- اگر کاربر "ادمین تلگرام" توسط مدیر گروه پاک نشود؛ این روبات؛ به مرور زمان روبات های بیشتری را اتوماتیک اد کرده؛ تا بیشتر اعضای این گروه ها به دلیل دیدن مطالب و عکس های موهن و غیره .... لفت بدهند.
همچنین این روبات ها عکس اکانت اعضای گروه ها را کپی و به مرکز مربوطه ارسال کرده و سپس پخش می کنند ویا حتی استیکر می سازند.

٣- مدیران محترم گروه ها لطفا در گروه های خود نسبت به وجود بدافزار و ربات ها اطلاع رسانی کرده و خصوصا مواظب نفوذ بدافزار ((ادمین تلگرام)) از طریق لینک و یا اعضا باشید.
لیست ربات هایی که تا این لحظه شناسایی شده اند :
1 @jaconda
2 @vajehyabbot
3 @toucan
4 @otaghe8bot
5 @Farsifunbot
6 @tinabot
7 @clippy
8 @showmeBot
9 @tinabot
10 @BoobsWorld_bot
11 @voybot
12 @TeleStickersBot
13 @PersianArzbot
14 @Telegroupsbot
15 @RamonaBot
16 @ImageBot
17 @mahbot
18 @EmadBot
19 @fatarobot
20 @Radioarmaniran_bot

اگر داخل گروه اسم یکی از این ها را دیدید، سریعا به مدیر گروه اطلاع دهید و به هیچ وجه بر روی لینک گذاشته شده کلیک نکنید،این ویروس ها گروه های زیادی را از هم پاشیده اند ؛پس موضوع را جدی بگیریم دوستان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد