دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دارویی برای سرفه های خشک

دارویی برای سرفه های خشک 


 

لطفا :با اشتراک گذاری این مطلب به کسانی که از خشکی گلو و سرفه های خشک و دردناک،رنج می برند، کمکی کنید.

روشی فوق العاده موثر برای درمان سرفه های خشک!

سرفه واکنش بدن به التهاب و تحریک در ناحیه گلو ، حنجره ، برنش ها و یا ریه هاست.سرفه خشک معمولا به سرفه ای اطلاق می شود که همراه سرفه خلط وجود نداشته و فرد سرفه ای بدون خلط داشته که ممکن است سوزش گلو و درد در ناحیه سینه و حس سوختن هم داشته باشد.

سرفه های خشک که اغلب در پی سرماخوردگی های زکام مانند و آنفولانزا می آید، بسیار دردناک بوده و باعث التهاب و بروز زخم های خفیفی در ناحیه گلو می شود.همچنین علل دیگر بروز این بیماری می تواند سیگار کشبدن ، خشک بودن هوای محیط ، سخنرانی کردن با صدای بلند و آواز خواندن و همچنین به دلیل استرس و فشارهای عصبی و اضطراب باشد.

همچنین اگر به طور درست درمان نشود نیز می تواند مشکل ساز شده و به مرور مزمن شود..هنوز هم با وجود داروهای شیمیایی، برخی افراد ترجیح می دهند تا بیماری هایشان را با روش های سنتی رفع کنند.

یکی از راه های فوق العاده موثر برطرف کردن خشکی گلو و سرفه های خشک و همچنین تنگی نفس و کاهش تاثیرات آلودگی هوا بر سلامتی شما ،از طریق طب سنتی و طبیعی، استفاده از پرتقال بخارپز شده است.

طرز تهیه : روشی فوق العاده موثر برای درمان سرفه های خشک

مطابق عکس ابتدا یک قطعه باریک از سر پرتقال شیرین را برش دهید و جدا کنید.سپس یک قاشق مربا خوری نمک به ان اضافه کنید ،سرپوش را گذاشته ،و پرتقال را دریک کاسه کوچکی قرار دهید و بعد داخل قابلمه بزرگ تر آب می ریزید،آن را 10 الی 20 دقیقه بخارپز کنید،
آب داخل قابلمه باید تا حدی باشد که آب داخل کاسه نرود و بعد هم درب قابلمه را می گذارید تا بخار پز شود(می توانید پایه ای را زیر کاسه قرار دهید تا سطح کاسه از قابلمه بالاتر باشد) و سپس محتوای داخل پرتقال را با قاشق چای خوری تا آخر مصرف کنید.فراموش نکنید که آب باقی مانده در کاسه را نیز باید مصرف کنید.مزه اش ترش و شور، اما برای درمان مفید و تاثیر بی نظیری است.

راز سلامتی با گیاهان شفا بخش:

این روش به وسیله بسیاری از افراد آزمایش شده است و یکی از بهترین روش های درمان برای بند آوردن سرفه، به خصوص سرفه های طولانی می باشد. این روش را امتحان کنید تا از شر سرفه های خشک خلاص شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد