دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

اقتصاد گاوی


 اقتصاد گاوی

 دو تا گاو ماده دارین ... یکیش رو می فروشین و یه گاو نر می خرین ... به تعداد گاوهای گله  شما افزوده میشه و اقتصاد رشد میکنه ... پول براتون همین طور سرازیر میشه و میتونین به بازنشستگی و استراحت بپردازین ...

اقتصاد هندی :

 دو تا گاو ماده دارین ... اون ها رو می پرستین و عبادت می کنین !

اقتصاد پاکستانی :

هیچ گاوی ندارین ... ادعا می کنین که گاوهای هندی مال شما هستن ... از آمریکا طلب کمک مالی می کنین ... از چین طلب کمک نظامی می کنین ... از انگلیس هواپیماهای جنگی ... از ایتالیا توپ و تانک ... از آلمان تکنولوژی ... از فرانسه زیردریایی ... از سوییس وام بانکی ... از روسیه دارو ... و از ژاپن تجهیزات ... با تمام این امکانات گاوها رو می خرین و بعد ادعا می کنین که توسط جهان مورد استثمار قرار گرفتین !
 
اقتصاد آمریکایی :

 دو تا گاو ماده دارین ... یکیش رو می فروشین و دومی رو تحت فشار مجبور می کنین که به اندازه ۴ تا گاو شیر تولید کنه ... وقتی گاوتون افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می کنین ... تقصیر رو گردن یه کشور گاودار می اندازین و بعد طبیعتا اون کشور یه خطر بزرگ برای بشریت به حساب میاد ... یه جنگ برای نجات جهان به راه می اندازین و گاوها رو به چنگ میارین !
 
اقتصاد فرانسوی :
 دو تا گاو ماده دارین ... دست به اعتصاب می زنین! چون می خواین سه تا گاو داشته باشین !
 
اقتصاد آلمانی :
 دو تا گاو ماده دارین ... اون ها رو تحت مهندسی ژنتیک قرار می دین ... بعد گاوهاتون ۱۰۰ سال عمر می کنن و ماهی یه وعده غذا می خورن و خودشون شیرشون رو می دوشن !
 
اقتصاد انگلیسی :
 دو تا گاو ماده دارین ... که هر دو تاشون جنون گاوی دارن !

اقتصاد ایتالیایی :
 دو تا گاو ماده دارین ... نمی دونین که اون ها کجا هستن ... پس بی خیال میشین و میرین سراغ ناهار و شراب و استراحتتون

 اقتصاد سوییسی :
۵۰۰۰ تا گاو ماده دارین ... هیچ کدومشون مال خودتون نیستن ... از کشورهای دیگه پول می گیرین که دارین گاوهاشون رو نگه میدارین !
 
اقتصاد ژاپنی :
دو تا گاو ماده دارین ... اون ها رو از نو طراحی ژنتیکی می کنین ... هیکل گاوهاتون یک دهم اندازه  طبیعی میشه و ۲۰ برابر معمول هم شیر تولید میکنن ... بعد شونصد تا کارتون و عکس برگردون و آدامس با شخصیت گاوهاتون با چشم های درشت می سازین و اسمش رو میذارینCowkemon و توی تمام جهان پخش می کنین و می فروشین !

اقتصاد روسی :
 دو تا گاو ماده دارین ... اون ها رو میشمرین و متوجه میشین که ۵ تا گاو دارین ... اون ها رو دوباره میشمرین و می فهمین که ۴۲ تا گاو دارین ... اون ها رو دوباره میشمرین و متوجه میشین که ۱۷ تا گاو دارین ... یه بطری ودکای دیگه باز میکنین و به خوردن و شمردن ادامه میدین !
 
اقتصاد چینی :
دو تا گاو ماده دارین .... ۳۰۰ نفر آدم دارین که گاوها رو میدوشن ... بعد ادعا می کنین که سیستم استخدامی و شغلی کاملی دارین و تولیدات گاویتون در سطح بالایی قرار داره و هر کس رو هم که آمار واقعی رو بیان کنه، بازداشت میکنین!
 
اقتصاد ایرانی :
دو تا گاو ماده دارین که هر دو تاشون بهتون به ارث رسیده ... یکیش رو دولت بابت عوارض و مالیات و خمس و زکات و سهم صدا و سیما و سهم بنیادهای مختلف و ... ضبط میکنه ... دومی رو هم قربونی میکنین و نذر قبولی توی دانشگاه و ازدواج موفق و شغل خوب و بدن سالم و غیره می کنین ! و اقتصاد کماکان فلج می مونه.


متشکرم از توجه شما خانم ها و اقایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد