دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

به شرط این که بخوابی!

 به شرط این که بخوابی! 

 

وقتی بچه بودم کنار مادرم می‌خوابیدم و هرشب یک آرزو می‌کردم.
 مثلاً آرزو می‌کردم" برایم اسباب بازی بخرد؛
می‌گفت; «می‌خرم به شرط این که بخوابی.»
یا آرزو می‌کردم برم" بزرگ ترین شهربازیِ دنیا؛
می‌گفت; «می‌برمت به شرط این که بخوابی.»
یک شب پرسیدم;
«اگر بزرگ بشوم به آرزوهایم می‌رسم؟»
گفت; «می‌رسی به شرط این که بخوابی.»
هر شب با خوشحالی می‌خوابیدم.
اِنقدر خوابیدم که بزرگ شدم و آرزوهایم کوچک شدند.
دیشب مادرمو خواب دیدم؛
پرسید; «هنوز هم شب‌ها قبل از خواب به آرزوهایت فکر می‌کنی؟»
گفتم; «شب‌ها نمی‌خوابم.»
گفت; «مگر چه آرزویی داری؟»
گفتم; «تو اینجا باشی و هیچ آرزویی نداشته باشم.»

گفت; «سعی خودم را می‌کنم به خوابت بیایم,
به شرط آن که بخوابی.......

````تقدیم به تمامی مادران ````

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد