دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

قانون کارما

 قانون کارما 


کارما یعنی هر چی بکاریم، همون رو برداشت می کنیم!

اگه از وجود شما عشق بیرون فرستاده بشه، عشق دریافت می کنید.اگه نفرت بورزید، به شما نفرت می ورزند. اگه دروغ بگید، به شما دروغ میگن.پس این جمله رو به عنوان قانون کارما به یاد بسپرید:

قانون کارما:


هر چیزی که از ما بیرون می رود،همان انرژی ای را که هم نوع خودش است، دریافت می کند و چندین برابر ،به ما بر می گردد.

یه نکته  خیلی جالب در باره کارما اینه که مثلا" اگه من، به یه نفر بگم حوصله ات رو ندارم، لزومی نداره حتما" کارمای من به این شکل به من بر گرده که همون آدم این جمله رو به من بگه! نه! درد آور بودن کارما در همینه که ممکنه من این جمله رو از کسی بشنوم که شنیدنش خیلی برام دردناک تر باشه، تا اون نفر اول! چون ممکنه اگه همون نفر اول این حرف رو به من بزنه، برام مهم نباشه! پس اون رو از زبون کسی می شنوم که برام مهم باشه و دردناک!
برعکسش هم هست.اگه با محبت کردن کسی رو خوشحال کنید، ممکنه از کسی عشق و مهر دریافت کنید که خیلی خوشحالتون می کنه!

این جهان کوه است و فعل ما ندا 
سوی ما آید نداها را صدا 


فعل تو کان زاید از جان و تنت 
همچو فرزندی بگیرد دامنت 


پس تو را هر غم که پیش آید ز درد
بر کسی تهمت منه، بر خویش گرد 


فعل تست این غصه های دم به دم 
این بود معنای قَد جَفٌَ القَلَم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد