دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

زندگی یک سفر است


 زندگی یک سفر است 

 

خانم باربارادی آنجلس در کتاب لحظه‌های ناب زندگی جمله جالبی به شرح ذیل بیان می‌کند :
 اول دلم لک زده بود که بتوانم دبیرستان را تمام کنم و به دانشگاه بروم. 

بعد داشتم می‌مردم که دانشگاه را تمام کنم و سر کار بروم، 

بعد دلم لک زده بود که ازدواج کنم و بچه‌دار شوم. 

بعد همیشه منتظر بودم که بچه‌هایم بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتوانم دوباره مشغول کار شوم. 

بعد آرزو داشتم که بازنشسته شوم 

و حالا دارم می‌میرم که یک دفعه متوجه شدم « اصلاً یادم رفته بود زندگی کنم! » شاد بودن و احساس خوشبختی را به «اگرهایمان »مربوط نکنیم؛ زیرا «اگرها» پایان ناپذیرند ! 

به یاد داشته باشیم زندگی یک سفر است و هدف نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد