دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

یک پیام تکان دهنده ..... توسط یک زن .


 

یک پیام تکان دهنده ..... توسط یک زن ... "


کسی از او پرسید .......
آیا شما زنی شاغل هستید یا خانه دار؟؟
او پاسخ داد: بله من یک خانه دار تمام وقت هستم.
من 24 ساعت در روز کار می کنم .....
من یک "مادر" هستم،
من یک همسر هستم،
من یک دختر هستم،
من یک عروس خانواده همسرم هستم.
من یک ساعت زنگ دار هستم،
من یک آشپز هستم،
من یک پیشخدمت هستم،
من یک معلم هستم،
من یک گارسون هستم،
من یک پرستار بچه هستم،
من پرستار هستم،
من دستیار هستم،
من یک مامور امنیتی هستم،
من یک مشاور هستم،
من ارام بخش هستم،
من تعطیلات ندارم،
مرخصی استعلاجی ندارم،
روز استراحت ندارم
شبانه  روز کار می کنند .....
و ٢٤ ساعته گوش به زنگم
تمام ساعات و
دستمزدم این است:
"مگه چکار کردی از صبح تا حالا؟"
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد