دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

 

1 Amozesh JensiWww.KamYab.ir  آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

آموزش رابطه زناشویی برای زوج های جوان

 

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس
با توجه به بررسی های صورت گرفته لازم است خانم ها ضمن به دست آوردن اطلاعات جامع در خصوص دنیای جنسی مردان ، روش های تحریک کردن و ارضا نمودن همسر خود را نیز بیاموزند در همین راستا مطالعه مطالب ذیل توصیه می شود.

آشنایی با دنیای جنسی مردان
چیز پیچیده ای نیست ؟ اتفاقا خیلی پیچیده است. حتما فکر می کنید و بر این باورید  خود را در اختیار همسرتان قرار داده و خودش همه کارهای لازم را انجام می دهد ! این گونه نیست .دنیای جنسی مردان بسیار گسترده و پیچیده است و برای اکثر خانم ها غیر قابل حدس ، خانم ها به صورت غیر ارادی تمایل به خود نمایی دارند و آقایان نیز  به صورت غیر ارادی جذب این خودنمایی ها می شوند و البته قوه تخیل آقایان در این لحظه فعال می شود.

جنس مذکر در طول زندگی خود بارها و بارها  ذهن خود را درگیر فکر کردن به رابطه جنسیمی کند ، خیال پردازی جنسی در مردان گسترده و دقیق است ، این گستردگی باعث شده است سلیقه های مختلفی را شامل شود. در نتیجه مردی زن چاق می پسندد و از زن چاق تحریک می شود و مردی دیگر زنی لاغر ، مردی جذب  زنان با موهای بلوند می شود و مردی جذب زنی با موهای تیره ، مردی جذب پوست سفید و مردی جذب زنی با پوست گندمی ، این که همه خانم ها تلاش در تغییر صورت ، اندام ، رنگ پوست ، رنگ موی خود دارند و از یک الگو پیروی می کنند، لزوما به جذب همه مردان منجر نمی شود.

موارد جذب و تحریک پذیری مشترک در آقایان

لحن صحبت کردن زنان:
اگر چه گفته می شود مردان بیشتر با نگاه و دیداری تحریک و جذب می شوند، اما فراموش نکنید مردان قوه خیال پردازی قوی دارند ، همه ما آدم ها بر اساس روابط اجتماعی و برخوردهایی که در طول زندگی با افراد مختلف داریم، از هر صدا یک تصویر ذهنی ایجاد می کنیم. این تصویر سازی برای مردان به شدت زنان نیست  ، اما لحن صحبت کردن باعث می شود مرد تصویری از طرف مقابل خود ایجاد کند ، صدای زن برای مرد می تواند محرک جنسی باشد  ، پس خانم های محترم در فرآیند تحریک کردن همسر خود لحن و تون صدای خود را تغییر دهید. همچنین در روابطه جنسی با همسرتان سکوت اختیار نکنید ، با صداهای تحریک آمیز او را به کارهایی که از آن لذت می برید، تشویق کنید.

بوی عطر
در تبلیغات عطرها دیده ایم که عنوان می شود استفاده از این عطر باعث جذب جنس مخالف می شود ، اما لزوما در مورد همه یکسان نیست ، همیشه از همسر خود در مورد بوی عطر خود سوال کنید و به سلیقه وی عطر خریداری کنید ، همیشه از یک نوع عطر استفاده کنید ، خصوصا قبل از رابطه زناشویی به مقدار کم و ملایم استفاده کنید.

 

لباس
بد نیست بدانید یک زن عریان تحریک پذیری کمتری نسبت به یک زن نیمه عریان برای مردان به همراه دارد ، بارها در مشاوره ها شاهد هستیم که خانم ها عنوان می کنند لباس های خیلی باز بر تن می کنند، اما همسر آن ها تحریک نمی شوند ،  لباس نقش مهمی در تحریک جنسی و جذب شوهر شما ایفا می کند ، لباس های باز برای هر اندامی باعث جذابیت مردان نمی شود ، مردانی که اندام بلند برای آن ها مهم است ، لباس هایی که شما را بلند نشان دهد، با رنگ های تیره می تواند باعث جذابیت شما برای شوهرتان بشود.

اگر همسر شما از آن دسته از مردانی است که از پوست سفید خوشش می آید ، لباس تیره بر تن کنید تا رنگ پوست شما بیشتر نمود کند ، معمولا رنگ های سیاه و قرمز برای مردان جذابیت جنسی بیشتری به همراه دارد.  در این خصوص برای اطلاع از سلیقه شوهرتان با او صحبت کنید.

موی سر
خداوند در آفرینش انسان  تنوع ایجاد کرده است و از طرفی سلیقه های مختلف ، مردی از موهای فر ، مردی از موهای موج دار ، مردی از موی سیاه و مردی دیگر از موی بلوند ، خیلی از خانم ها موهای خود را بلوند کرده  و متوجه می شوند که نگاه های بیشتری به سمت آن ها کشیده می شود ، لزوما این نگاه ها نشانه این نیست که شما جذاب هستید، بلکه به علت تفاوت رنگ موی سرتان با رنگ موی اقوام ایرانی دیگران به شما خیره شده اند. پس هر نگاهی را نشانه جذابیت خود برداشت نکنید؛ کما این که در کشورهای غربی زنان مو سیاه با پوست بدن برونزه نگاه های بیشتری را به خود جذب می کنند. این نگاه ها به واسطه تفاوت است نه جذابیت.

نکته مهم و کلیدی برای این که مردان جذب شما شوند، نیاز نیست صورت و بینی و لب و گونه و مو و رنگ مو و رنگ پوست و اندام خودتان را تغییر دهید و یک خانم مصنوعی شوید. اجازه ندهید دیدگاه ابزاری به شما شود  ، اجازه دهید فردی که شما جزء سلیقه های وی هستید، شما را همان گونه که هستید ، انتخاب کند و شان خود را حفظ کنید.

اندام های بدن
بسته به تخیلات جنسی مردان  متفاوت است ، اما خداوند زن را موجودی لطیف و با احساس آفرید ، تمامی گلبرگ های یک گل زیبا هستند ، بدن زنان از انگشتان پا تا موی سر می تواند جاذبه جنسی و محرک جنسی برای مردان باشد ، اما در همه مردان یکسان نیست ،شما به عنوان یک زن لازم است در این خصوص با شوهرتان صحبت کنید؛ چرا که همان طور که ذکر شد، در همه مردان یکسان نبوده ، به عنوان مثال شاید موی سر برای مردی محرک و برای مردی عادی باشد و ….

حین  رابطه جنسی برای  شوهرتان چگونه باشید ؟
بی حیا باشید
برای روابط جنسی و حین آن ، بی حیا باشید ، خجالت نکشید،  لذت ببرید و لذت رو به همسرتان تقدیم کنید ، برخی خانم ها تصور می کنند اگر در این خصوص راحت صحبت کنند و بی حیا باشند، شوهرشان به گذشته وی شک می کند ، ما در دستورات دینی و احادیث امامان داریم که موقع آمیزش و همبستری زن می باست لباس حیا را از تن خود در آورد و بعد از آن مجددا بر تن کند ، پس راحت باشید و خود را رها کنید.

 

حرکت کنید ، فعال باشید
خیلی از خانم ها متاسفانه موقع رابطه زناشویی خود را تنها در اختیار همسرشان قرار می دهند و هیچ فعالیتی انجام نمی دهند  ، طبیعی است که بعد از چند ماه همسرتان نسبت به شما سرد شود ، در حین رابطه جنسی مبتکر باشید و رابطه را مدیریت کنید.

ناز کنید
شوهرتان را سیر کنید، اما سیراب نکنید ، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید ، وقفه ایجاد کنید ، برای شوهرتان برقصید ، ناز کنید.

 

هیجانی و با اشتیاق رفتار کنید
برخی خانم ها به علت عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر ، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود ، اگر مشکلات زناشویی و احساسی در زندگی شما وجود دارد، حتما آنرا برطرف کنید و با شوق و هیجان همبستر شوید.

پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنید
شب های تکراری، مکان تکراری، حرف های تکراری ، حرکات تکراری ، نکنه همیشه شوهرتان پیش قدم می شود ؟ نکنه فقط در رختخواب رابطه دارید، آن هم زمانی که ابتدای ازدواجتان است و فرزندی ندارید ؟ نکنه فقط شب ها ؟ نکنه انقدر یک سری حرکت رو تکرار کردید که قابل حدس شده ؟ همش حرف های تکراری ؟ شما خودتان پیش قدم شوید ،در جاهای مختلف زمان های مختلف تنوع ایجاد کنید.

شخصیت مردان در رابطه جنسی
شاید شوهر شما در اجتماع فردی جنتلمن باشد ، اما لزوما بدین معنا نیست که در رختخواب نیز یک جنتلمن باشد ، مانع عملی کردن خیال پردازی های جنسی او نشوید و اجازه دهید خودش را رها کند ، شخصیت اکثر مردان در رابطه جنسی بسیار متفاوت تر از رفتار روزانه آن ها است ، شاید از رفتارهایی خوششان بیاید که حتی شما تصورشم نمی کردید.

اگر شوهر شما دچار اختلال جنسی است
در ابتدای ازدواج و آغاز فعالیت جنسی ، شاید همسر شما در کمتر از ۳ دقیقه دچار انزال شود ، این فرایند در ابتدای دوره فعالیت جنسی غیر طبیعی نیست؛ هر چه تعداد دفعات نزدیکی بیشتر و  فواصل بین انجام آن کمتر باشد، مدت زمان انزال شوهرتان افزایش می یابد.

تظاهر به ارگاسم نکنید
اون طور که فکر می کردید نبود ؟ تحریک شدید، اما لذت نبردید و ارگاسم را تجربه نکردید ؟  اگر به تازگی فعالیت جنسی خود را آغاز کرده باشید، غیر طبیعی نیست. شما به زمان نیاز دارید مدت زمان پیشنوازی را افزایش دهید ، تظاهر به ارگاسم ظلمی در حق خودتان و همسرتان است، چرا که مردان به مرور  متوجه آن می شوند و احساس ناتوانی به آن ها دست می دهد ، ارگاسم نیاز به تمرین دارد.

ممکن است از دخول لذت نبرید
اگر با شوهرتان رابطه دخولی داشتید، اما از این طریق به ارگاسم نرسیدید ، تعجب نکنید ، نگران نباشید اوضاع کاملا طبیعی است  ۷۰ درصد خانم ها از طریق کلیتوریس (چوچوله) ارگاسم را تجربه می کنند، نه دخول.

استرس دشمن رابطه جنسی
اضطراب ،ترس ،استرس ،از دشمنان جدی رابطه جنسی وتحریک پذیری می باشند، شوهرتان فردا صبح چطور باید بیدار شود و به سر کار برود ؟ شاید برای شما ساده باشد. خب پا میشه میره سر کار، اما کیفیت رابطه جنسی برای زن و مرد مشروط به آمادگی ذهنی می باشد ، دغدغه های کاری و روحی بر تحریک پذیری و میل جنسی موثر است. شاید وقتی دیگر مناسب باشد ، رابطه جنسی صرفا دخول و انزال نیست و می توان در شرایطی با معاشقه هر چند کوتاه زنان را تا شبی دیگر آرامش داد.

 

شوهرتان بعد از رابطه جنسی زود می خوابد
زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه و نوازش دارند ، اما به شما می گوییم فعل و انفعلات شیمایی بدن مردان بعد از رابطه جنسی و ترشح دوپامین باعث خواب آلودگی آن ها و خستگی آن ها می شود. بد نیست بعد از رابطه جنسی با نوشیدنی و یک ماساژ سراغ او بروید به شرطی که احساس خواب زیاد نداشته باشد.

اگر مشکلی در روابط زناشویی هست پیگیری کنید
اگر در خصوص رابطه جنسی و رابطه زناشویی با همسرتان دچار مشکل هستید یا نیاز به آموزش دارید، حتما پیگیر شوید ، از مشاور کمک بگیرید یا در دوره های آموزشی ویژه زوجین شرکت کنید. اجازه ندهید مشکلات مانع آرمش ، آسایش و لذت زندگی شما شود.
موارد مذکور را به کار گیرید تا شوهرتان جذب شما شود؛ چرا که شما خوشبخت ترین زن دنیا خواهید بود اگر شوهرتان دوستتان داشته و جذب شما شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد