دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

مطلبی بسیار مهم در مورد آب معدنی

 مطلبی بسیار مهم در مورد آب معدنی
‏مطلبی بسیار مهم در مورد اب معدنی..حتما بخوانید..

زمانی نیروهای ناتو به دلیل آلودگی آب بعضی از نقاط افغانستان درخواست حجم خیلی زیادی آب معدنی از ایران دادند که بعد از ورود اولین محموله ، تمام بطری های آب معدنی به دلیل وجود مواد سرطان زا به ایران پس داده شد ..جالبه که خیلی ها این خبر را خواندند ولی هیچکس واکنشی از خود نشان نداد و هیچوقت به این قضیه فکر نکردند که چرا بطری های آب معدنی که الان نزدیک به یکی ، دو دهه در ایران و بین قشر زیادی از مردم استفاده میشود اینطور سرطان زا شناخته میشود؟

توی اروپا آب های معدنی فقط یک هفته اعتبار دارند ، 
ولی در ایران هفته ها قابل استفاده است !!!!
حال با دقت مطالب زیر را بخوانید تا متوجه شوید قضیه از چه قراره؟

طبق نظردانشمندان ، آب سالم، آبی است که وقتی شما آن را در یک ظرف میریزید و در یک محیط راکد (مثل اتاق) قرار میدهید، این آب باید ظرف 48 ساعت بو بگیره و شروع کنه به گندیدن..... 

خوب حالا شما یک بطری آب معدنی را توی یک کاسه بریزید و 6 ماه صبر کنید! اصلا

مطلبی بسیار مهم در مورد آب معدنی..حتما بخوانید..

زمانی نیروهای ناتو به دلیل آلودگی آب بعضی از نقاط افغانستان درخواست حجم خیلی زیادی آب معدنی از ایران دادند که بعد از ورود اولین محموله ، تمام بطری های آب معدنی به دلیل وجود مواد سرطان زا به ایران پس داده شد ..

جالبه که خیلی ها این خبر را خواندند ،ولی هیچ کس واکنشی از خود نشان نداد و هیچ وقت به این قضیه فکر نکردند که چرا بطری های آب معدنی که الان نزدیک به یکی ، دو دهه در ایران و بین قشر زیادی از مردم استفاده می شود، این طور سرطان زا شناخته می شود؟

توی اروپا آب های معدنی فقط یک هفته اعتبار دارند ،
ولی در ایران هفته ها قابل استفاده است !!!!
حال با دقت مطالب زیر را بخوانید تا متوجه شوید قضیه از چه قراره؟

طبق نظردانشمندان ، آب سالم، آبی است که وقتی شما آن را در یک ظرف می ریزید و در یک محیط راکد (مثل اتاق) قرار می دهید، این آب باید ظرف 48 ساعت بو بگیره و شروع کنه به گندیدن.....

خوب حالا شما یک بطری آب معدنی را توی یک کاسه بریزید و 6 ماه صبر کنید! اصلا" 10 سال صبر کنید.می بینید که کوچک ترین بویی نمی گیره..

دلیلش اینه که شرکت های بسته بندی آب های معدنی برای ماندگاری بیشتر آب های توی بطری ، داخل آن به ازای هر یک لیتر به اندازه نیم میلی گرم فلوراید می ریزند که این ماده شدیدا" سمی و نگه دارنده و بدون بو هستش و برای بدن بسیار خطرناک و سرطان زا است.

همین فلوراید سمی وقتی با آب وارد بافت بدن شما می شود، فلوراید،درون بافت قرار گرفته و فقط آب خارج می شود ودرون بدن به صورت اتومات دور آن لایه لزج ایجاد می کند که به مرور بافت های شما بزرگ تر و ایجاد بیماری های مزمن می شود..

به دلیل نوشیدن اب معدنی خیلی ها ،صبح ها احساس می کنید بدنشان ورم کرده یاچاق شده اند.اصولا" بعضی از خانم ها می گویند آب می خوریم، چاق می شویم!دلیل این امر وجود همین ماده ( فلوراید ) است.

بهترین کاربرای سلامت بدن اینه که آب شرب خود را در یک ظرف یا کتری به مدت یک ساعت بجوشانید وبعد از سرد شدن دریخچال بگذارید تا خنک شود.

لطفا، جهت سلامتی هموطنان ،اطلاع رسانی کنید..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد