دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

تقویت اسپرم و درمان زود انزالی با معجون های عسل!ویژه آقایان



تقویت اسپرم و درمان زود انزالی با معجون های عسل!ویژه آقایان

به گزارش گروه سلامت زدفان نیوز؛ این روزها مردان زیادی از زود انزالی و یا کندی و سستی نعوظ و.. رنج می برند. تنها راه مفید و ارزان قیمت درنهایت موثر معجون های عسل است. در ادامه با ما باشید!

۱**/ برای هر وعده باید ۵ گرم (یک قاشق چای خوری) زنجبیل است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.

۲**/ قرنفل+  عود+ فلفل. از هر کدام ۱۰ گرم نرم ساییده و با ۲۵۰ گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.

 ۳**/ زعفران ۱گرم . زیره ۱۰ گرم. مغز گردو یا بادام ۱۰۰ گرم . همه را خوب بکوبید و با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط کنید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.

۴**/ قدامه شیرازی ۱۵ گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام ۵۰ گرم .همه را کوبیده با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.

۵**/  کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند، اگر به مقدار ۲ جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند، به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

مومیایی دارویی است کمیاب و ذی قیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوه های استان فارس به دست می آید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار می رود.

افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند ، روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام ۷۵ گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند.

**/روشی برای درمان خستگی جنسی:

خوردن یک لیوان آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی برای زن و مرد بسیار موثر واقع می شود و مقداری از انرزی از دست رفته را جبران می کند.

**/روش های تقویت اسپرم:

الف: کسانی که اسپرم آن ها خیلی ضعیف است و بچه دار نمی شوند، می توانند از معجون زیر (شیر+ عسل+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.

ب: دو قاشق آب پیاز ،دو قاشق عسل را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد