دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

غذاهای لذیذی که شور جنسی شما را کاهش می دهند!



غذاهای لذیذی که شور جنسی شما را کاهش می دهند!


قهوه:

یک فنجان قهوه سر صبح شما را به وجد می اورد، اما مصرف زیاد ان باعث افزایش هورمون های استرس زا من جمله کورتیزول در بدن شما می گردد.بنا براین اگر شور جنسی برایتان مهم است، بیش از حد قهوه ننوشید.

سبوس:

جایگزین مناسب برای لبنیات گوشتی است.اما سبوس حاوی مقدار زیادی فیتوستروژن است که مناسب شور جنسی شما نیست. همچنین علاوه بر این فیتوستروژن باعث بروز اختلالات باروری و همچنین بر رشد سینه مردان تا اندازه طبیعی ان تاثیر می گذارد .همچنین مصرف بی رویه ان باعث ریزش مو در مردان می گردد.

نوشابه های گاز دار:

به گزارش دیلی خبر مصرف نوشیدنی های گازدار علاوه بر افزایش وزن باعث بروز برخی امراض مانند دیابت و پوسیدگی دندان ها می گردد. به همین خاطر اگر دارای یکی از این بیماری ها هستید، به شما توصیه می گردد دوروبر نوشیدنی های گاز دار نروید.این ها علاوه بر تاثیرات منفی ذکر شده باعث کاهش میل جنسی شما می شوند.

نعناع:

شاید جویدن ادامس با طعم نعناع دهانتان را خوش بو نموده و به سیستم گوارشی شما کمک کند، اما در کنار این مزایا باعث کاهش و بی رغبتی جنسی در شما نیز می گردد.

الکل:

مصرف الکل باعث کسالت و خواب الودگی می گردد.به همین خاطر گزینه مناسب در افزایش میل جنسی شما نیست. الکل نوعی ماده شیمیایی در بدن تولید می نماید که جلو تولید تستسترون را می گیرد.تستسترون جزو هورمون های جنسی مهم افراد است

غذاهای سرخ کردنی:

به گزارش دیلی خبر غذاهای سرخ کردنی من جمله همبرگر کشنده رغبت جنسی است.به شدت هورمون تستسترون را با مشکل روبه رو می کند و همچنین تولید اسپرم در مردان را با مشکل مواجه می نماید.به همین خاطر اگر دنبال رضایت روابط جنسی خوب هستید ،به شما توصیه می شود از غذاهای سرخ کردنی فاصله بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد