دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

تنها یک زن ایرانی می تونه! /طنز

تنها یک زن ایرانی می تونه! /طنز

*دعای خانوم ها: «خدایا! به من عشق بده تا شوهرم را درک کنم، صبر بده تا او را بپذیرم، ولی قدرت نده که می زنم لهش می کنم ها...!»

نایت اسکین

*واقعا معلوم نیست چرا خانم ها این جوری هستن؛ از خدایی که همه قدرت عالم در دستش است، فقط شوهر می خواهند. بعد همه چیزهای توی عالم را از آن شوهر بی نوا می خواهند.

نایت اسکین

*فقط یه زن ایرانی می تونه یه روز بره بازار خرید کنه، خسته نشه، اما تو خونه مادر شوهر، وقتی یه ذره کمک بکنه، بگه: «آه خسته شدم به خدا! اینا عروس گرفتن یا کلفت!؟»

نایت اسکین

*تنها از یک زن ایرانی بر میاد که ملکه زیبایی جهان رو ببینه، بعد با اعتماد به نفس بگه: «این کجاش خوشگله!؟»

نایت اسکین

*زن ها اگرچه سعی می کنند خودشان را پیچیده و مرموز نشان بدهند، اما ساختار ذهنی شان ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. یک بار امتحان کنید و به او بگویید: «آه عزیزم کاش بفهمی چقدر دوستت دارم». (یک ضرب المثل ژاپنی / ترجمه فارسی اش این قدر طولانی به نظر می رسد!)

نایت اسکین

*گر بمیرد دختری، بر قبر او روید گلی

گر بمیرند دختران، دنیا گلستان می شود

نایت اسکین

*ژول میشلت، مورخ فرانسوی می گوید: «زن معجزه ای از تناقضات الهی است».

نایت اسکین

*فردوسی حکیم بزرگ ایرانی می گوید:

 «که پیش زنان راز هرگز مگوی / چو گویی، سخن بازیابی به کوی»

نایت اسکین

*برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود، چون این انصاف نیست که بعضی ها شادتر از بقیه زندگی کنند.

نایت اسکین

*اسکار وایلد: «من از تروریست ها وحشتی ندارم، من دوساله ازدواج کردم».

نایت اسکین

*سام کینیسون: «من از همسرم پرسیدم: که برای سالگرد ازدواج مون کجا بریم؟

او گفت: به جایی که تا حالا نرفتیم.

من گفتم: نظرت درباره آشپزخانه چیه!!؟»

نایت اسکین

*مردها فرصت بهتری در زندگی نسبت به زنان دارند، یکی به خاطر این که دیرتر ازدواج می کنند و دوم این که زودتر می میرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد