دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

خبری بسیار کوتاه از پول و عابربانک !


خبری بسیار کوتاه از پول و عابربانک !
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اینجانب (نقل قول) حدود 1 ماه پیش جهت برداشتن مبلغی پول به عابر بانکی مراجعه کردم. تا خواستم عملیات برداشت را انجام دهم که اون موقع یه آقایی اونجا ایستاده بود و خیلی هم مرتب و خوش تیب بود. ازم پرسید: چه مبلغی می خوای از حسابت برداشت کنی؟ جواب دادم: مبلغ ناچیز. دوباره بهم گفت: من پول زیادی نیاز دارم 200.000 تومان رو توسط کارتم برداشت کردم، ولی چون کارت ملیم رو با خودم نیاوردم، می تونم 1.800.000 تومان رو به حساب شما انتقال بدم تا برام از حسابتان (تو شعبه) برداشت کنید. ممکنه این کار رو برای من انجام بدید؟ من هم به خاطر این که کارش راه بیفته، این کار رو قبول کردم و عملیات انتقال به حسابم و برداشت از شعبه رو انجام دادم و مبلغ انتقالی رو به صورت نقد بهش دادم و به سوی خونه راهی شدم ...

تا این که بعد دو هفته از طریق آگاهی فردیس احضار شدم و معلوم شد که اون کارت سرقتی بوده و آقای به اصطلاح خوش تیب هم دزد بوده که کارت رو سرقت کرده بود. نهایتا کل مبلغی که از کارت دزدی به حساب من منتقل شده بود، توسط آگاهی از من گرفته شد و به صاحب کارت داده شد. بعدا معلوم شد که اون روز سه نفر مثل من طعمه این آقای دزد خوش تیب قرار گرفته بودند و هر سه تامون هم متضرر شده بودیم!

مراقب باشید که اگر با این گونه افراد در عابر بانک ها برخورد کردید و از شما درخواست کردند که وجهی را به حساب شما انتقال می دهند تا به صورت نقدی از بانک بگیرید و به آن ها پرداخت کنید، اصلاً قبول نکنید ؛چون مثل من گرفتار خواهید شد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد