دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

چند شوخی درباره ازدواج

 

و این هم چند شوخی درارتباط با ازدواج!!!!

روزی از میلتون ؛ شاعر معروف انگلیسی پرسیدند :چرا ولیعهد انگلستان می تواند در چهارده سالگی بر تخت سلطنت بنشیند و سلطنت کند ؛ اما تا هیجده سال نداشته باشد نمی تواند ازدواج کند ؟؟
گفت :
به خاطر این که اداره کردن یک مملکت از اداره کردن یک زن به مراتب آسان تر است !!! ------------------------------------------------------------------------------------
بهاء الواعظین می نویسد :

 در ابتدای مشروطه ؛ به خانه ای رفتم ؛پیر زن و دختر جوانی آنجا بودند .
پیر زن پرسید : منظور از مشروطه چیست ؟؟
گفتم : قوانین جدید .
گفت : مثلا چه ؟
به شوخی گفتم : مثلا دختران جوان را به پیر مردان دهند و زنان پیر را به جوانان!
دخترش گفت : این چه فایده دارد ؟؟
پیر زن بلافاصله به دخترش گفت :

 ای بی حیا ! حالا کار تو به جایی رسیده که بر قانون مشروطه ایراد می گیری ؟؟!! ------------------------------------------------------------------------------------
برای ازدواج کردن لحظه‌ای درنگ نکنید .
اگر زن خوبی نصیبتان شود، خوشبخت می‌گردید
و اگر زن بدی گیرتان آمد، مثل من فیلسوف می شوید .
(سقراط)
  ------------------------------------------------------------------------------------
یک ضرب المثل چینی هست که می گوید:
 اگر از دوران مجردیت لذت نمی بری، ازدواج کن
آن وقت حتما از دوران مجردیت لذت می بری!

  ------------------------------------------------------------------------------------

روشی متفاوت برای زن پیدا کردن

پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی.
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم.
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است.
پسر: آهان، اگر این طور است ، قبول است.
پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم.
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند.
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است.
بیل گیتس: اوه، که این طور! در این صورت قبول است.
بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود.
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم.
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
مدیرعامل: اوه، اگر این طور است، باشد.
و معامله به این ترتیب انجام می شود ...!؟
نتیجه اخلاقی:
حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید
چیزهایی به دست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد