دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

اعجاز شکرگزاری

                اعجاز  شکرگزاری

راز شکرگزاری یکی از قدرتمندترین ابزاری است که ما برای تحول زندگیمان به سوی لذت و شادی محض ، از آن استفاده خواهیم کرد .

ما باید شروع کنیم. سپس قانون جذب ، این افکار شکرگزارانه را دریافت می کند و نعمت های مشابه بیشتری از آن را به ما می دهد . برای تحول زندگیمان ، ما باید اول راهی پیدا کنیم که بابت نعمات کنونی مان شکرگزار باشیم .

 اگر هر بار فقط دقیقه ای خالصانه بر شکرگزاری تمرکز کنیم ،فرکانس خود را به سوی یکی از قوی ترین فرکانس های موجود می فرستیم و سپس تمام نعمات الهی به سوی ما سرازیر می شود !

وقتی ما بابت هر آنچه دلمان می خواهد وارد زندگیمان شود و قبل از این که به راستی ظاهر شوند، خدا را شاکر باشیم ،( ارتباط عالی ، شغل رویایی ، سلامتی ، ثروت و ... ) در واقع فرکانسی را مبنی بر این که از قبل این چیزها را داشته ایم، به کائنات می فرستیم . قانون جذب متوجه نمی شود که ما چیزی را صرفاً تصور می کنیم، یا واقعی است .

بنابراین همین حالا با شکرگزاری از صمیم قلب حتماً همان چیزها را به سمت خودمان جذب می کنیم . این قانونی تغییر ناپذیر است و اگر از طریق صحیح انجام شود ، رد خور ندارد . شکرگزاری نوری را بر زندگی مان می تاباند که در پرتو آن امکاناتی را می بینیم که قبلاً برای ما پنهان بوده و درهایی را به رویمان می گشایند که قبل از آن بسته بودند . هر چه بیشتر این امکانات را کشف کنیم ،شادمانی بیشتری خواهیم داشت . هنوز برکات زیادی از دید ما پنهان اند و منتظرند تا شناخته شوند .

 بیاییم با نگاهی عمیق و قلبی سپاسگزار به تمام زوایای زندگی مان نگاه کنیم ! آن گاه پاداش این شکرگزاری مبهوت مان خواهد کرد ! راندا برن

 دانشمند بزرگ، «آلبرت انیشتین»‌ در روش نگاه به زمان، مکان و جاذبه، انقلابی به‌پا کرد. او در آغاز برای طرح گفته‌ها و نظریه‌هایش‌، پشتوانه‌ای نداشت.

«انیشتین» در مورد راز شکرگزاری، چیزهای زیادی می‌دانست.

او صدها بار در روز می‌گفت: «متشکرم!»‌ او از همه‌ دانشمندان پیش از خود، به‌خاطر کمک‌ها و دستاوردهای‌شان قدردانی می‌کرد. سرانجام، او یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های علمی زمان خود گردید.

منبع:http://www.shayeste.net/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد