مدیریتی
کارمندان بدانند
1- برای هر یک از مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید و دستور کار داشته باشید.
2- مرتب از مدیر خود گلایه و شکایت نکنید.
3- این که بتوانید در انجام امور پیچیده با دیگران همکاری کنید، مهارتی اساسی برای پیشرفت در کار است.
4- قبل از شروع یک کار پیچیده، همه کارها ، وظایف و فعالیت هایی را که باید انجام شوند، لیست کنید.
5- برای فعالیت های خود اولویت و ممنوعیت تعیین کنید: چه فعالیت هایی را باید رها کنید تا بتوانید برای کارهایی که حقیقتاً مهم هستند، جای بیشتری باز کنید؟
6- برای اولویت بندی کارها باید نتایج هر کدام از آن ها را در درازمدت در نظر گرفت.
7- دقت و تمرکز ، رموز عملکرد عالی هستند.
8- پاداش هایی که در زندگی می گیرید بستگی به این دارد که چه کاری می کنید ، چقدر خوب آن را انجام می دهید و چقدر مشکل است که بتوان کسی را جایگزین شما کرد.
9- آینده متعلق به افراد با قابلیت است.
10- کلید آینده ، رشد مداوم شخصی و حرفه ای شماست.
11- تمام آموزش های ممکن را ببینید . یک ایده خوب کافی است تا شما را از انجام سال ها کار سخت معاف کند.
12- حداقل یک ساعت در روز در حوزه کاری خود مطالعه کنید. این عادت به مرور ، شما را به یکی از آگاه ترین افراد در حرفه تان بدل می کند.
13- برای برنامه ریزی کارهایتان، لیستی از فعالیت هایی که باید انجام دهید تهیه کنید . هر کاری را قبل از این که انجام دهید بنویسید.
14- برای این که به حداکثر بهره وری دست پیدا کنید، با تکرار پی در پی این جمله به خودتان نظم و ترتیب بدهید: "خوب ، بر گردیم سر کار."
15- طرز نشستنی را که مخصوص افرادی است که عملکرد عالی دارند، تمرین کنید : شتتان را صاف کنید و در همان حالت روی کارتان به طرف جلو متمایل شوید.
16- از تلفن به عنوان یک وسیله کاری استفاده کنید. زود بروید سر اصل مطلب و از تعارفات کم کنید.
17- مدام در پی یافتن راه هایی باشید که عملکرد شما را کاملاً متحول کند، به صورتی که فعالیت هایتان با اهداف بلند مدت شما هماهنگی بیشتری پیدا کند.
18- برای این که کار بیشتری انجام دهید کمی زودتر، کار را شروع کنید ، کمی سخت تر کار کنید و کمی دیرتر دست از کار بکشید.
19- با سریع تر کار کردن راندمان کارتان را بالا ببرید. احساس اضطرار و ضرورت انجام کار را در خود پرورش دهید و با آن پیش بروید.
20- کارهایتان را دسته بندی کنید و تمام کارهای مشابه را همزمان انجام دهید.
21- سعی کنید اشتباهات کمتری داشته باشید و از همان بار اول کار را درست انجام دهید.