دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

مدیران بدانند

 

مدیران بدانند

 

 

 1- به کارمندان ساعی و متعهد بگویید که چقدر برای سازمان مفید هستید و شما به آن ها علاقه و اعتماد دارید.
 2- مطمئن شوید کسی را که به کار می گمارید ، تنبل نیست! زیرا افراد تنبل فشار کاری دیگران را بیشتر می کنند.
 3- موقع دست دادن، دست افراد را محکم و صمیمانه بفشارید.
 4- وقتی عصبانی هستید، در باره دیگران تصمیم گیری نکنید.
 5- همیشه وقت شناس باشید. برای حضور به موقع، می توانید از ترفند قدیمی 5 دقیقه جلو کشیدن ساعت استفاده کنید.
 6- هرگز امید ارتقا را از زیردستان نگیرید، زیرا به طور یقین، انگیزه آن ها برای تلاش از بین می رود.
 7- سعی کنید در صورت لزوم در دسترس باشید و شانس حرف زدن را به همه سطوح سازمان بدهید. در این صورت شاید با ایده های درخشانی روبه رو شوید.
 8- هیچ گاه اجازه ندهید کسی حالت افسردگی و ناامیدی شما را ببیند.
 9- به شایعات بی اساس بی توجه باشید و در مورد زیردستان از روی دهن بینی قضاوت نکنید.
 10- خشکی جلسات طولانی را با شوخ طبعی قابل تحمل کنید.
 11- از سرزنش کردن دیگران در جمع خودداری کنید.
 12- برای همه سطوح سازمان حتی خدمه و نامه رسان ها احترام قائل شوید.
 13- هنگام امضاء کردن نامه ها و مکتوبات، آن ها را به دقت مطالعه کنید و از امضاء کردن آن ها، زمانی که حوصله و تمرکز  ندارید پرهیز کنید.
 14- خوش ژست و خوش بیان باشید و در جمع با انرژی و اشتیاق حاضر شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد