دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

تست خودشناسی - چقدر خوشبخت هستید؟

تست خودشناسی

  چقدر خوشبخت هستید ؟!!!!


اگر می خواهید بدانید تا چه اندازه خوشبخت هستید پرسش نامه زیر را پر کنید.

 1- وقتی مساله ای را می بازم از آن لذت نمی برم.

در ست          غلط

2- وقتی کسی در مورد من لطیفه ای می گوید از آن لذت می برم.

درست          غلط

3- وقتی کسی از دوستانم در حضور من جایزه ای را می برد خوشحال می شوم.

درست          غلط

4- اگر کسی در صف از من جلو بزند اعتراض می کنم.

در ست          غلط

5- خیلی زود از سرگرمی ها و تفریحات حوصله ام سر می رود.

درست          غلط

 6- اغلب روزها خیال پردازی می کنم.

درست          غلط

7- آرزوهای زیادی دارم.

درست          غلط  

8- بیش از اندازه چاق هستم.

درست          غلط

9- از خواندن رمان لذت می برم.

درست          غلط

10- از خوابیدن متنفرم.

درست          غلط

11- فکر می کنم جذاب هستم.

درست          غلط

12- انتقادات را به خوبی پذیرا می شوم.

درست          غلط

 *****

 *محاسبه امتیازات:

 با توجه به جواب های زیر در ازای هر جواب مشابه به خود یک امتیاز بدهید.

1-غلط          2-درست          3-درست

4-غلط          5-غلط             6-غلط

7-غلط          8-غلط             9-درست

10-غلط        11-درست        12-درست

.

.

.

.

.

اگر امتیاز شما بین 12-9 شده است :

نسبت به دیگران انسان خوشبختی هستید.میان انتظاری که از زندگی دارید و آنچه از آن می گیرید ،تعادل برقرار کرده اید. اشخاص با امتیاز بالا مانند شما از تعادل اجتماعی خوبی بهره مندند.شما از سیاست « زندگی کن و بگذار دیگران زندگی کنند.» پیروی می کنید.

اگر امتیاز شما بین  8-5 :

شما فرازو نشیب خودتان را دارید.اما در اغلب موارد به شکل متعادل و متوسطی خوشبخت هستید.اشتیاق سوزانی برای تغییر دادن زندگی تان ندارید .شما اگر با اشخاص خوشبخت تر از خود معاشرت کنید در وضعیت بهتری قرار می گیرید.

اگر امتیاز شما بین 4-0 :

می توانید به مراتب خوشبخت تر از این باشید.جواب های خود را مرور کنید.سعی کنید ببینید چه می توانید بکنید تا از این که هست بهتر شوید.

 

 متبع : Takbarg.i

تکبرگ.آی آر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد