دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

کودکان و انحرافات جنسی

       کودکان و انحرافات جنسی

برخی از پدر و مادر ها از این که فرزندانشان دچار افت تحصیلی می شوند، خیلی می نالند. یکی از عوامل مهم در این امر دچار شدن به انحرافات جنسی است و گاهی به خاطر بلوغ جنسی زودرس است. متاسفانه گاهی آمار از طریق استادان به ما می رسد که بیش از 80 درصد دانش آموزان پسر سوم راهنمایی دچار انحراف جنسی هستند که برخی از آن ها از 11 سالگی و حتی زودتر دچار بلوغ جنسی شده اند و احساس نیاز جنسی آن ها در سنین کودکی بروز کرده است . این کودکان کم کم دچار خود ارضایی و سایر انحرافات می شوند .

یادم هست که چند ماه پیش یک جوانی درخواست کرده بود که راه حلی برای برادر 4 ساله اش که دچار انحرافات شده،  بدهم. پدر ومادر ها باید بدانند که این انحرافات زندگی آینده کودکان را نابود می کند. اعتیادها و بسیاری از طلاق ها به خاطر همین انحرافات است که به آن ها توجه نمی شود. آن هایی که خود ارضایی می کنند، بعد از ازدواجشان نمی توانند نیازهای جنسی همسر خود را برآورده کنند؛ چون دچار ناتوانی های جنسی شده اند که البته جای توضیح بسیار دارد.

پدر و مادر ها تخم این انحرافات را در کودکی در نهاد پاک کودک می کارند و لذا لازم است به توصیه های زیر به خوبی توجه کنند

پدر و مادر گرامی، به چند توصیه به خوبی توجه کنید:

1- هرگز با آلت تناسلی کودک خود بازی نکنید و آن را دستمالی نکنید و به خودش هم اجازه ندهید زیاد به آلت خود دست بزند و گاهی لازم می شود در این زمان بر روی دستش بزنید تا این کار زشت را انجام ندهد.

2- در روایت است که مادران فرزندان 6ساله خود را به خود نچسبانند و بدن خود را به آن ها نمالند که این ها زمینه  انحرافات را هموار می کند.

3- دختران در 4سالگی با پدر، مردان و برادران خود به حمام نروند همچنین مادران و خواهران پسر 4 ساله را با خود به حمام نبرند.

4- حتما رابطه فرزندتان را  با بچه های دیگر کنترل کنید و مراقب رابطه و دوستی آن ها باشید که گاهی انحرافات به دور از چشم والدین اتفاق می افتد.

5- ارتباطات زناشوی به دور از چشم بچه اتفاق بیفتد و سفارش شده است که حتی در اتاقی که کودک در آن خواب است، صورت نگیرد.

6- حرف های جنسی و تحریک آمیز در جایی که کودک شما هست، گفته نشود . 

برگرفته از کتاب راهنمای پدران ومادران؛ محمدعلی سادات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد