دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش



شگفت انگیز: اگر می خواهید صندوق پستی تان در جی میل خیلی شلوغ نشود و ایمیل های ارسالی به صورت خودکار مرتب شود، همراه ما باشید تا نحوه اعمال فیلتر را بر روی نامه ها را  آموزش دهیم. با این کار ایمیل های ارسالی به صورت خودکار به برچسبی که شما در فیلتر ایجاد خواهید کرد ،می رود.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

برای اعمال فیلتر به روش زیر عمل می کنیم:

ابتدا بر روی چرخ دنده کلیک کنید و سپس به گزینه تنظیمات بروید.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

سپس در سربرگ تنظیمان به بخش فیلترها بروید.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

و بر روی "ساختن یک فیلتر جدید" کلیک کنید.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

حالا قسمت هایی از ایمیل را که می خواهید فیلتر بر روی آن ها اعمال شود ، بر اساس "فیلتر فرستنده - گیرنده - موضوع - دارای این کلمات - بدون" انتخاب کنید و بر روی ایجاد فیلتر با این جستجو را بزنید.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

بعد در نوار زیر می توانید فیلتر جستجویی را انتخاب کنید و حتما گزینه "فیلتر بر روی مکالمه های منطبق اعمال شود" را بزنید.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

در اینجا حتما یک برچسب بسازید، برای ساختن برچسب در قسمت اعمال برچسب بر

روی منوی کشویی کلیک و سپس بر روی گزینه ساخت برچسب جدید کلیک کنید. (مثل تصویر زیر)

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

ما در اینجا فیلتری ایجاد کردیم که هر نامه ای از "باشگاه خبرنگاران" آمد، خودش به پوشه باشگاه خبرنگاران برود.

ایمیل های ارسالی را به صورت خودکار مرتب کنید + آموزش

بعد از ساختن برچسب بر روی ایجاد فیلتر کلیک کنید.

 

چند توصیه برای تبدیل سرگرمی به شغل





برترین ها: شما چطور شغل خود را انتخاب کرده اید؟ آیا شغلی را انتخاب کرده اید که فکر می کردید آسان است؟ یا جذاب است؟ یا باکلاس است؟ یا حرفه ای را دنبال کرده اید که به علایق و سرگرمی هایتان ربط دارد؟ به احتمال زیاد تصمیمات خود را بر اساس علایق تان نگرفته اید، ولی باید این کار را می کردید.

چرا؟ زیرا سرگرمی ها و علایق چیزهایی هستند که شما آن ها را انتخاب می کنید، و فعالیت هایی هستند که احتمالاً در آن ها مهارت دارید و تمایلات واقعی شما را نشان می دهند.

در اینجا به چند راه برای استفاده صحیح از سرگرمی ها و علایق اشاره می کنیم:

•    به دیگران یاد بدهید چطور کاری که دوست دارید انجام دهند. تدریس پیانو، آشپزی، یا زبان های خارجی کنید. می توانید در آموزشگاه ها درس بدهید یا برای خودتان کلاس های خصوصی تشکیل دهید. همچنین می تواند کلاس های اینترنتی بگذارید.


•    محصولات یا لوازمی برای مشتاقان سرگرمی خود اختراع کنید/بسازید/وارد کنید/بفروشید. برای مثال، اگر به خوراکی خاصی علاقه دارید، می توانید لیوان، تیشرت و وسایل دیگری با موضوع آن بسازید و تولید کنید و بفروشید.

•    بیزنس آن سرگرمی را تدریس کنید. برای مثال اگر به صنعت نشر علاقه دارید، ولی عاشق آشپزی هستید، می توانید به افرادی که در صنعت مواد غذایی هستند، یاد بدهید که چطور کتاب های آشپزی خود را چاپ کنند.

•    در مورد سرگرمی خود حرف بزنید یا بنویسید. موضوعاتی که به سرگرمی ها، چشم اندازهای تاریخی و داستان های آن ها مربوط می شوند برای علاقمندان بسیار جالب اند.

•    در مورد آنچه دوست دارید و به آن علاقه دارید، تور درست کنید. برای مثال اگر به پیتزا علاقه دارید، تور پیتزاخوری بگذارید یا اگر به دوچرخه سواری علاقه داری، تور دوچرخه سواری در مناطق مختلف بگذارید.

•    وسایلی را که به موضوع علاقه شما مربوط هستند ، تعمیر کنید. اکثر سرگرمی ها برای خودشان وسایل خاصی دارند، که تعمیر آن ها به مهارت و دانش افراد علاقمند نیاز دارد. می توانید کامپیوتر تعمیر کنید، دوچرخه تعمیر کنید یا قطعات گمشده لوازم غیرعادی را تأمین کنید.

اگر می خواهید از سرگرمی های خود درآمد داشته باشید، باید در جستجوی کارآفرین های موفق در حوزه سرگرمی خود باشید و روند موفقیت آن ها را دنبال کنید. از خودتان بپرسید آیا می توانید از خدمات مشاوره، ویدئوها، لوازم فرعی، کلاس ها و سمینارها، فروش محصولات و قطعات و غیره درآمد داشته باشید؟ با این کار مدل ها و الگوهایی برای درآمدزایی از سرگرمی های خود می یابید و می توانید از آن ها کسب اطلاعات کنید.

شغل ها و حرفه های مربوط به 10 سرگرمی محبوب:

باغبانی:

معمار فضای سبز، گل فروش، باغدار، مدیر مهد کودک، طراح گل و گیاه، درخت شناس


نقاشی/رسم/هنر/طراحی:

هنرمند، مربی هنر، خوش نویس، طراح داخلی، عکاس

ساختمان/طراحی:

معمار، مهندس، پیمانکار، نجار، طراح داخلی، مبل ساز

بازی با حیوانات خانگی:

دام پزشک، مراقب حیوانات، عکاس حیوانات، مربی حیوانات، جانورشناس

مسافرت:

راهنمای تور، مهماندار/خلبان، زمین شناس، واردکننده/صادرکننده، مترجم، دیپلمات

خوراکی/آشپزی:

سرآشپز، آشپز یا تهیه کننده غذا، مربی آشپزی، نویسنده کتاب های آشپزی، منتقد آشپزی، مدیر/مالک رستوران یا قنادی، متخصص تغذیه

خرید/فشن:

طراح، فروشنده، استایلیست، تاجر، نویسنده/وبلاگ نویس فشن، عکاس، مدل

نوشتن/مطالعه:

رمان نویس، نویسنده آزاد، وبلاگ نویس، ژورنالیست، ادیتور، نویسنده فنی، منتقد، ناشر


سلامت/ورزش/فیتنس:


مربی فیتنس، پزشک، مربی، ورزشکار حرفه ای، نویسنده ورزشی، مالک فروشگاه ورزشی، متخصص رژیم غذایی و تغذیه، مالک باشگاه ورزشی

موسیقی/فیلم و سینما:

بازیگر، خواننده، نوازنده، کارگردان، تهیه کننده، فیلمبردار، تکنیسین نور، گریمور، طراح لباس، ادیتور، نویسنده (موسیقی/فیلم/نمایشنامه)، منتقد، مدیر برنامه، طراح صحنه

بهترین داروهای گیاهی برای رفع جوش های غرور جوانی و نوجوانی



 بهترین داروهای گیاهی برای رفع جوش های غرور جوانی و نوجوانی

در سن نوجوانی پوست بیشتر مستعد آکنه است ؛ بنابراین بهتر است برای مقابله با ناراحتی های پوستی از گیاهان طبیعی استفاده کنید تا پوست نرم و زیبایی داشته باشید. برای رفع ناراحتی های پوستی می توان از گیاهانی که در این مطلب ذکر شده، استفاده کرد.

گزنه :

گیاهی که در سراسر دنیا کشت می شود. این گیاه که ماهی یک بار باید استفاده شود، چربی اضافه صورت را می گیرد.

 

بابونه :

گیاهی ملایم و مفید برای مقابله با آکنه است. هفته ای یک بار ماسک بابونه را به صورت بمالید و پس از نیم ساعت، آن را بشویید.

همیشه بهار :

ماسک پودر این گل را به صورت و گردن بمالید تا پوست تان شاداب شود.

دم اسب :

گیاهی ضد پیری است که اگر ماسک آن هر ۲ هفته یک بار مصرف شود، از افتادگی و پیری زودرس پیشگیری می کند.

استوقودوس :

روغن این گیاه در رفع آکنه بسیار موثر است. آن را به طور چرخشی به صورت و گردن ماساژ دهید تا علاوه بر پیشگیری از بروز جوش ها، لکه ها را نیز از بین ببرد.

 

 

آلوئه وراد :

ژل این گیاه مرطوب کننده پوست است که باید قبل از خواب به صورت مالیده و بعد ازمدتی شسته شود.

هاماملیس :

برای پوست های حساس مفید است و از بین برنده جای جوش است.

علف لیمو :

دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که صورت را خنک نگه می دارد، منافذ پوست را باز می کند و چربی را از روی پیشانی، بینی و چانه از بین می برد.

 

منبع : سیمرغ

بازنشر : ایران گراند

این بیماری زنانه را با پیاده روی مغلوب کنید



 این بیماری زنانه را با پیاده روی مغلوب کنید

پژوهشگران دریافته اند زنان می توانند روزانه با یک ساعت پیاده روی، خطر ابتلا به سرطان سینه را در خود کاهش دهند.

انجمن سرطان آمریکا مطالعه ای را به مدت 17 سال بر روی 37 هزار و 615 زن یائسه انجام داده که طی این مدت چهار هزار و 760 نفر از آن ها به سرطان سینه مبتلا شده اند. این مطالعه نشان داد پیاده روی که یک تحرک بدنی ملایم است با کاهش 14 درصدی خطر ابتلا به سرطان سینه در مقایسه با زنانی که کمترین سطح فعالیت بدنی را دارند، مرتبط است.

حدود 47 درصد از این زنان می گفتند پیاده روی تنها فعالیت تفریحی آن ها بوده و در بین آن ها افرادی که دست کم هفت ساعت در هفته پیاده روی می کردند، 14 درصد خطر ابتلا به سرطان سینه را در خود کاهش دادند، در مقایسه با افرادی که سه ساعت و یا کمتر پیاده روی هفتگی داشتند.

محققان دریافتند زنانی که روزانه در فعالیت های بدنی شدیدتر به مدت یک ساعت شرکت می کردند، 25 درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان داشتند.

دکتر «آلپا پاتل» اپیدمی شناس ارشد انجمن سرطان آمریکا می گوید: مطالعه به طور واضحی از ارتباط بین فعالیت بدنی و سرطان سینه پس از یائسگی پشتیبانی می کند و هرچه فعالیت بدنی بیشتر باشد، تاثیر پیشگیرانه آن نیز در برابر سرطان بیشتر است.

پزشکان رعایت رژیم غذایی مناسب و سالم، تغییر سبک زندگی، ترک سیگار و عدم مصرف مشروبات الکلی و ورزش را از جمله عوامل پیشگیری از سرطان معرفی می کنند.

 

منبع : سیمرغ

بازنشر : ایران گراند

باانتخاب غذا و کلیک بر روی آن طرز تهیه را ببینید



 
باانتخاب غذا و کلیک بر روی آن طرز تهیه را ببینید
 
آلبالو پلو ، استامبولی پلوی قالبی ، املت نخودفرنگی، استیک جگر، آش جو، آش شله قلمکار ، آش شله قلمکار 2 ، استامبولی پلو ، آبگوشت مرغ ، آبگوشت آلوچه ، آبگوشت غوره وگوجه ،آبگوشت رب ونعناع داغ ، آبگوشت کشک ، آبگوشت کلم قمری ،آش دوغ ، آب هندوانه با طعم لیمو ، بژی ، باقلا پلو، باقلوا ، بیف استروگانف ، بادمجان حلقه و گوشت چرخ کرده ، بادمجان شکم پر، برانی اسفناج ، پای چوپان ، پاستا با مرغ ، پیراشکی با گوشت چرخ کرده ، پودینگ ، پلو یونانی ، پلوی کدو حلوایی ، پلوی کلم قمری ، پاستا با قارچ و ماهی تن ، پیتزا ، پنیر 1 ، پنیرخانگی 2 ،پیتزای سوسیس ، توپ تربچه ، تزئین سبزی و تربچه ، ترشی ونوشک ، توپ و قاووت توت ، ترشی شپله ، تزیین تربچه، تزیین فلفل ، تزئین پوره با قیف ، تزیین ماست و خیار ،تزئین ژله مکعبی ، تزئین ژله ، تزیین حلوا مدل گل رز ،تزئین حلوا مدل گل ، ترشی زو ، ترشی لبو ، ته جین قالبی ، ته چین ، ته دیگ کنجدی ، تزیین تربچه ، تزیین تربچه ، تزیین پیازچه ، تزیین تربچه ، تزیین خیار ، تزئین دسته گل لاله با گوجه فرنگی و خیار ، تزیین سنجد ،تزئین شله زرد، تزیین قارجی ، تزیین ماست و خیار ،ترش شامی ، جوجه کباب ، جوجه کباب با سس گوجه فرنگی ، جوانه ، چلو گوشت ، جند تزیین حلوا ، چای زنجبیلی ، چای آلبالو ، حلیم ، حلیم بادمجان ، جلوای شیر ، حلوای شیر و هویج ، حلوای بادام ، حلوای آرد گندم ، خوراک مغز گوساله ، خوراک لوبیا سبز ، خامه ،خورش خلال بادام ، خورش کنگر، خورش بامیه ، خورش سیب درختی و آلبالو ، خورش کدو و آلبالو ، خورش لوبیا سبز ، خوراک زبان گوساله ، خورش گوجه سبز ، خورش چغاله بادام 1 ، خورش لوبیا سبز و سیب زمینی ، خورش فسنجان ، خورش هویج ، خورش خلال پسته ، خورش چغاله بادام 2 ،خورش کدو حلوایی ، خورش سبزی ،خورش کلم بروکلی ، دلمه گوجه فرنگی ، دلمه فلفل ،دلمه قارچ ، دلمه کلم ، دلمه بادمجان ، دلمه پیاز ، دلمه برگ مو، دسر کدو حلوایی ۱ ، دسر کدو حلوایی۲ ، راحت الحلقوم ، رشته پلو ، رول خرما و گردو ، رول جگر ، رولت گوشت ، رولت مرغ ، رول گوشت و تخم مرغ ، رول اسفناج ، رنگینک، روغن و کره کرمانشاهی ، ژله شیر و موز ، ژله در طالبی ، سالاد عدس ، سالاد قارچ با مرغ و پاستا ،سالاد با تزیین گل آفتاب گردان ، سالاد الویه با تزیین ماهی قرمز ، سالاد اولویه با تزیین تربچه ، سالاد الویه کاسه ای ، سالاد پاستا ، سالاد اولویه با تزیین ،سالاد کدو حلوایی ، سالاد سیب زمینی با تزیین قارچ ،سالاد کلم، سوهان پسته ای ، سالاد میوه ، سوپ گشنیز ، سوپ کشک ، سس بشامل ، سس مایونز ،سبزی پلو ، سیب پلو ، سمنو ، سبد کارامل ، ساندویچ مغز ، ساندویچ مرغ ، ساندویچ تخم مرغ ، ساندویچ کوکو سیب زمینی ، سوفله مرغ و قارچ ، سوفله مرغ و هویج ،سوپ ترخینه ، سوپ کدوحلوایی ، شیراز ، شنیتسل ماهی ، شیر و انگور ، شربت خاکشیر ، شربت آلبالو ،شربت شاه توت ، شربت به لیمو ، شکلات موزاییکی ،شیر و انجیر ، شیرینی توت ، شیر برنج ، شامی کباب مرغ ، شله زرد ، عدس پلو ، غذای فوری با ماهی تن ،فرنی ، فتو چینی با گوشت و ونوشک ، قورمه جگر ،قیمه پلو ، کالباس مرغ ، کبه ، کباب دیگی ، کته در پلوپز،کوفته هویج، کوفته مرغ، کوفته کباب ، کوفته عربی ، کوفته شامی، کوفته سر گنجشکی ، کته ،