دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

وقتی برای فکر کردن به خدا!

 وقتی برای فکر کردن به خدا! 

 

نماینده کشور آمریکا :
ما شنیده ایم که در کشور شما ، میان یارانتان کسی به خدا اعتقادی نداره ! آیا این درسته ؟

چگوارا : خیر، اشتباه شنیده اید!
خطاب به شما می گویم که بدانید : من کشور و وطن ندارم ، خاک وطن من آنجاست که انسان آزاد باشد ، مردم و مبارزان ما به خدا اعتقاد دارند.

نماینده کشور آمریکا :
شما چطور ؟
شما به خدا اعتقاد دارید ؟

چگوارا :
من به انسان اعتقاد دارم!
اعتقاد من آزادی بشریت است!
تا زمانی که کودکی برای درمان پای شکسته اش باید ۲۰۰ کیلومتر راه طی کند تا به بیمارستان برسد، ضمن آن که نمی تواند هم طی کند ، من هیچ وقتی برای فکر کردن به خدا ندارم!

بخشی از سخنرانی #چگوارا در سازمان ملل پس از پیروزی انقلاب کوبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد