دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دخالت غیرمجاز در امور پزشکی


دخالت غیرمجاز در امور پزشکی  

 

عوام فریبی و سوء استفاده از احساسات پاک و باورهای دینی مردم

حضور و اظهارات بی مبنای فردی که خود را استاد و محقق و مجتهد طب اسلامی می نامد در جمع مردم اصفهان:

میوه کرم خورده نشانه سلامت آن است/ امروزه یک غذای سالم نداریم!

 عباس تبریزیان روز پنج شنبه در اظهارات غیرمسوولانه خود در اصفهان گفته است: امروزه در اروپا وقتی میوه می خرند، نگاه می کنند که کدام میوه کرم زده است و همان را می خرند، این کرم پیش مرگ انسان در آزمایش میوه است، به طوری که اگر ناسالم باشد، کرم آن را نمی خورد و چند میوه کرم زده باشد، به این معنی است که باقی میوه ها سالم است.

به گزارش صاحب نیوز؛ فردی به نام شیخ عباس تبریزیان در جمع اقشاری از مردم اصفهان در همایشی که نام طب اطفال!! بر آن گذارده اند و مشخص نیست از کدام ارگان متولی سلامت مجوز دریافت کرده، گفت: 

در روایات ما به حجامت از چهار ماهگی توصیه شده که اگر آب دهان کودک زیاد شود و سر وی قدری داغ شود، باید حتماً داغ شود که اگر این کار انجام نشود، کودک مبتلا به آسیب های مغزی و یا کوری می شود.
وی ادامه داده: متأسفانه یک سوم فرزندانی که امروزه متولد می شوند، به نوعی معلولیت دارند.
وی همچنین تشریح کرده: یکی از تدبیرهای دین اسلام!!! کاسنی است که اگر پدر بخورد، فرزند پسر و اگر مادر بخورد، فرزند دختر خواهد بود؛ همچنین مردان می توانند با مصرف آب باران فرزند دار شوند؟؟؟! و هر کدام از والدین آب باران بخورند و نیت کنند، همان فرزند به آن ها اعطا خواهد شد.
به عقیده این استاد حوزوی، طبق فرموده قرآن، درمان نازایی هم استغفار است.

وی همچنین درباره به زردی نوزادان هم گفت: این ناشی از غلبه صفرا در مادر است که امروزه این اتفاق زیاد می افتد و علت اصلی آن کم خونی است که یکی از علل آن هم آلودگی هوا و غذاهای امروزی و تراریخته ها می تواند باشد؛ کم خونی در زمان بارداری می تواند احتمال زردی را افزایش دهد.
این فرد ذوالفنون اضافه کرده : بشر می خواهد ژن های این غذاها را دست کاری کرده و به ادعای خود اصلاح می کند؛ گویا خداوند گندم خراب خلق کرده و بشر می خواهد اصلاح کند؛ این ها کاری عمدی بوده که در زمان ریاست بوش پدر این مسئله به وجود آمد و در کل دنیا پخش شد تا جایی که امروزه کل گندم کشور تراریخته است.

وی ابراز داشت: متأسفانه دست هایی پشت پرده است و صهیونیست در این کار قرار دارد و می بینیم که امروزه در گاوهای هلندی ژن خونی وارد می کنند تا شیر آن ها زیاد شود، امّا خاصیتی ندارد.

به گفته وی، امروزه شعار دنیا غذاهای طبیعی است و خودشان هم فهمیده اند؛ نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد ما روی سفره همه شما با اصلاح ژنتیکی شده ها حضور داریم، اما خودمان مصرف نمی کنیم و می گویند گندم ایران سمّ و قاتل است.10 ماده شیمیایی سمی امروزه در آردی وجود دارد که به دست نانوایان می رسد که یکی از آن ها آهن است، در روایات داریم که می فرمایند آهن نجس است.

گفتنی است که مطابق قانون هر کس بدون داشتن پروانه رسمی پزشکی - داروسازی - دندانپزشکی - به فنون مزبور اشتغال ورزد و یا بدون اخذ پروانه از وزارت‌بهداری اقدام به تأسیس یکی از مؤسسات پزشکی مصرح در ماده یک نماید، به حبس تأدیبی از شش ماه تا دو سال و پرداخت غرامت محکوم خواهد شد و قانون اصلاح ماده 3 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی مصوب 29/1/1374 مجلس شورای اسلامی تصریحا" دخالت غیرمجاز امور پزشکی را جرم و قابل تعقیب اعلام نموده و تبصره 6 قانون مذکور رسیدگی به موضوع را در صلاحیت دادگاه های انقلاب اسلامی قرارداده است .
.

https://telegram.me/muinews

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد