دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

دانستنی های زندگی

دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و....

علت بوی مخصوص در حین رابطه ‌جنسی چیست؟

 

علت بوی مخصوص در حین رابطه ‌جنسی چیست؟

انتظارات آقایان از خانم ها در رابطه جنسی و آشنایی با فانتزی های جنسی آقایان

 

غریزه جنسی در مردان :3

آموزش روابط زناشویی - یکی از زیبا ترین و مقدس ترین امیال در انسان  میل جنسی یا غریزه جنسی می باشد که خداوند به انسان و سایر موجودات زنده بخشیده اما تفاوت موجود بین انسان و سایر موجودات زنده همانند حیوانات  در زمینه گرایش به جنس مخالف و این غریزه در آن است که حیوانات به منظور تولید مثل غریزه جنسی خود را به کار می گیرند و این در حالی است که انسان ها در طول حیات خود شاید فقط معدود دفعاتی ( امروزه بین ۱ تا ۳ مرتبه ) به منظور تولید مثل ، غریزه جنسی خود را به کار می گیرند .

غریزه و میل جنسی در هر شخصی وجود دارد و اگر کسی  ادعایی جز این امر داشته باشد، حتما بیمار است. آنچه که مسلم است غریزه جنسی در هر دو جنس زن و مرد از غرایز قوی می باشد؛ چرا که انسان موجودی است لذت جو و پاسخ به نیاز جنسی نیز از لذتی زیاد برخوردار است. پس ناخودآگاه همه انسان ها به دنبال پاسخ دادن به این نیاز خود هستند، اما هر نیازی می باید در مسیر صحیح خود پاسخ داده شود. به عنوان مثال همه ماها از پول خوشمان می آید، اما می دانیم برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم، کار کنیم.  کار کردن برای کسب درامد بیشتر عمل صحیحی در جهت رفع نیاز اقتصادی ماست. اما دزدی ، کلاه برداری ، قتل و … نیز هم روشی نا صحیح پاسخ به نیاز اقتصادی است. شما کدام را انتخاب می کنید ؟ اگر مورد دوم انخاب شماست، پس در جامعه ای که مد نظر شماست، امنیت جایی ندارد .

غرایز آشکار و نهان زنان و مردان :

تا حالا خیلی شندیده ایم که زنان وقتی در مورد مردان صحبت می کنند، می گویند مردان همه ی فکرو ذهنشون در رابطه جنسی خلاصه میشه و فقط به دنبال غریزه جنسی خود هستند و همی نطور شنیده ایم که مردان نیز در مورد زنان می گویند زنان همیشه به دنبال قر و فر خودشون هستند و خلاصه این گونه حرف ها آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم دارای میل جنسی هستند و هم مایلند به سر و وضع خود برسند.

ولی تفاوت در این است که  نیازهای انسان ها به دو نوع تقسیم می شود نیازهای آشکار و نیازهای نهان یا پنهان ، غریزه جنسی در مردان از نیازهای بارز یا آشکار ان ها می باشد و در عوض حس خودنمایی و ظاهر آرایی از نیازهای نهان آن ها این در حالی است که میل جنسی در زنان از نیازهای نهان و میل به خودنمایی از نیازهای آشکار آن ها به شمار می رود، اما وجه مشترک این دو گروه این است که هر دوی ان ها چه زن و چه مرد هخر دو نیاز را دارا می باشند.

پس تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیدیم که نیاز جنسی در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هیچ کس نمی تواند ادعا کند میل جنسی در او وجود ندارد، چرا که خداوند غریزه جنسی را در وجود همه ماها قرار داده است.

 

تفکرات جنسی مردان و شخصیتی که از آن ها میبینیم

مردان دارای تفکرات جنسی مختلفی هستند که از آن ها به عنوان فانتزی های جنسی در ادامه مطلب یاد خواهیم کرد،  اما این تفکرات جنسی برگرفته از نیازهای روحی و روانی آن هاست. اکثر افراد تصور می کنند مردان فقط با انجام یک سری اعمال پیش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسید، اما رابطه جنسی بین زن و شوهر از چه جهت مقدس است ؟ آیا فقط به خاطر این که با انجام یک سری اعمال فیزیکی به ارضای جنسی برسیم ؟

مسلما اگر این گونه بود پس از لحظاتی یا ساعاتی مجددا نیاز جنسی  به حد اول خود برمی گشت و انگار نه انگار. پس هدف از رابطه جنسی بین زن و شوهر ارضای جنسی و ارضای روحی روانی می باشد.ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی برروی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر می باشد. حال آن که اکثر افراد متاسفانه فقط بخش اول که همان ارضای جنسی است را دنبال می کنند و اگر به دنبال ارضای جنسی و روحی هر دو باشند، لذتی چندین برابر و البته ماندگار در آن ها شکل می گیرد .

پس با ارضای روحی و روانی آشنا شدیم. حالا هر انسانی برای رسیدن به ارضای روحی و روانی تفکراتی در سر دارد که همان تفکرات جنسی می باشد این تفکرات جنسی یا همان فانتزی های جنسی کاملا متفاوت از شخصیت برونی افراد است  که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

تعریف فانتیزهای جنسی : به اعمال و رفتاری که  در مورد رابطه جنسی در ذهن افراد شکل می گیرد که بیشتر جنبه روانی دارد فانتیزهای جنسی یا در اصطلاح علم سکسولوژی فتیش گفته می شود  که در افراد مختلف متفاوت می باشد. به عبارتی  تفکراتی  که مردان و زنان  را تحریک می کند و در رابطه جنسی به دنبال رفع نیاز آن می باشند. که البته همان طور که گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.

مثال :برخی مردان از موی بلند همسر خود لذت می برند و تحریک می شوند.  این در حالی است که شاید موی بلند اصلا برای مردی دیگر جلب توجه نکند چه برسه به این که تحریک بشود .برخی مردان از حرف زدن با زنان لذت برده و تحریک می شوند ، برخی با دیدن رژ لب ، لاک ناخن و … تحریک می شوند ، برخی با دیدن پاهای زنان جوراب های زنان و یا لباس های زیر آن ها تحریک می شوند و …  که شاید مردی دیگر در مورد این موارد بی تفاوت باشد .

 

hhw142 انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی

شاید پوشیدن شلوار کوتاه ( برمودائی ) برای زنان طبیعی باشد شاید پوشیدن سندل طبیعی باشد اما برای چه با این گونه پوشش ها مقابله می شود ؟ برای این که شاید برخی مردان نسبت به آن قسمتی از پای شما یا بدن شما که پیداست بی تفاوت باشند و با این مسئله عادی برخورد کنند اما در خیلی افراد دیگر باعث تحریک شدن و ایجاد تفکرات جنسی گردد که البته متاسفانه زمینه اکثر تجاوزات همین مسئله می باشد .

خیلی زنان از تفکرات جنسی مردان آنچه که باعث تحریک شدن آن ها می شود بی اطلاعند یعنی فکر می کنند فقط بدن برهنه آن ها باعث تحریک مردان می شود که این نا صحیح است چرا که همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم شاید کوچک ترین چیزی از زنان باعث تحریک مردی شود البته در تمامی مردان صادق نمی باشد.

 

به نظر شخص بنده فتیش در رابطه جنسی در مورد همه افراد وجود دارد اما متفاوت است و ربطی به شخصیت طرف ندارد به عنوان مثال شاید مردی از دیدن پاهای زن خود تحریک شود و این قدر که از دیدن پاهای وی تحریک می شود از دیدن جهاز جنسی وی تحریک نشود و با انجام اعمالی مثل بوسیدن و یا لیسیدن پای همسر خود ارضا شود ( اراضی روانی ) این در حالی است که اگر شما این شخص را بیرون ببینید فکر می کنید از نظر غریزه جنسی مردی است سرد  . فتیش انواع گوناگون دارد شاید انجام عملی برای شما چندش آور باشد اما از نظر زوج شما یک نیاز باشد .

 

فتیش بیمار گونه چیست ؟

زمانی که رابطه جنسی منحصرا به یک عمل در یک زمان و در یک مکان معطوف می شود فتیش بیمار گونه گویند . حدودا ۶ ماه پیش از دوست قاضی خود شنیدم که زوجی ۲۵  و ۲۷ ساله پس از ۶ ماه زندگی برای طلاق اقدام کرده بودند که این زوج از هر نظر به هم می خوردند و ادعا می کردند یکدیگر را دوست دارند. وقتی جویای مشکل شدم متوجه شدم این اقا فقط در حمام می توانسته از رابطه جنسی لذت ببرد یعنی هر موقع که نیاز داشتند باید به حمام می رفتند شب بود روز بود هر زمان و در بستر هرگز ارضاء نمی شدند و …

 

کلا رفتارهای مشترکی که باعث لذت بیشتر جنسی مردان می شود را به طور اختصار در زیر اشاره می کنم : به کاربردن حرف های تحریک آمیز به تنهایی پاسخگو نمی باشد شیوه بیان آن ها نیز باید با لحن آرام و شکیل باشد ، نوع پوشش  برخی زنان بر این باورند که اگر تما م پوشش های خو را از تن در بیاورند مردان زود تر تحریک می شوند اما معمولا اگر بخش های از بدن نمایان باشد عطش جنسی مردان بیشتر می شود .

آرایش و زیبایی برخی زنان وقتی قرار است برای خرید ، کلاس ، مهمانی و … به بیرون بروند شاید دو ساعت اقدام به آرایش کردن و انتخاب لباس و عطر مناسب می کنند این در حالی است که وقتی نوبت به همسر خود میرسه به زور در خانه آرایش می کنند این رفتار به علت عادی شدن ( عدات کردن ) افراد می باشد و نا صحیح است .

 

انجام حرکات تحریک آمیز و … تمامی این ها صرفا به منظور تحریک شوهر خود بود اما در رابطه جنسی آنچه که باید در نظر داشته باشیم این است که طرف مقابل ما یک ماشین برای ارضا کردن نایز جنسی ما نمی باشد رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه می باشد  از خودگذشتگی در سایر روابط زناشوئی و رابطه جنسی فراموش نشود در این رابطه مردان از یک سری اعمال فیزیکی به ارضای جنسی خواهند رسید اما ارضای روحی و روانی را فراموش نکنیم اکثر مردان از رابطه جنسی به سبک اورال لذت می برند این در حالی است که انجام این رابطه برای برخی زنان چندش آور است .

 

مسلما برخی رفتارها به علت عدم تجربه جنسی در حین رابطه جنسی شکل می گیرد یعنی شاید شما از انجام برخی اعمال اجتناب ورزید اما در حین رابطه جنسی زمانی که حالت و رفتارهای همسر خودرا ببینید راضی به انجام آن کار بشوید کلا مردان نیازدارند که همسر خود کاملا در اختیاز آن ها باشد البته نا گفته نماند در فتیش برخی مردان مایلند که خود کاملا در اختیار همسر خود باشند.

 

در دوران نامزدی و پیش از ازدواج راجع به نیازهای جنسی خود صحبت کنید ، صحبت کردن در زمینه مسائل جنسی به منظور ازدواج فاکتوری ضروری می باشد و همیشه در ذهن خودتان بپرورانید که تنها کسی که در زندگی می تواند به نیاز جنسی شما پاسخ دهد کسی نیست جز همسر شما پس ذهن وی را آماده سازید فراموش نکنید رفتارهای شما باید متقابل باشد پس همان گونه که از همسر خود انتظار دارید عمل خاصی را در جهت اراض کردن شما که برگرفته از تفکرات جنسی شماست را انجام دهد خود نیز در جهت ارضای جنسی و روحی همسر خود تلاش کنید تا شیفته یکدیگر شوید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد